34 min
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
1 ura
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
1 ura
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
1 ura
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
1 ura
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
2 uri
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb
3 ure
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
3 ure
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
3 ure
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 1
3 ure
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
3 ure
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
4 ure
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
4 ure
Delo: Nama v roke nemškega sklada
5 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
5 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
5 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1
5 ur
Primerjava: v kateri banki imajo najvišje plače
6 ur
Namesto da bi vzel lizing za avtomobil, sem raje vložil v zeleno obveznico (Oglas)
7 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Triglav, zdravstvena zavarovalnice je pripojena matični zavarovalnici 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-333107 sporočil: 8.271
[abrame]
Vsaka res prava železniška proga je že v 2/2 20. stol. zgledala takole:
4 tirno = zunanja dva tira za potniški promet > vsak za vsojo smer, srednja dva tira za tovorni promet > vsak za svojo smer!
Tako tudi vzdrževanje ni več problem, ker je prepustnost vedno zagotovljena z vso potrebno rezervo.
Npr. tako funkcionira Transibirska železnica, ki je postala pojem že v daljni preteklosti, še za časa socialrealizma.
Pri nas pa sma samo plenili in tudi reducirali tisto kar so nam zapustili Avstrijci, nadgradnje, razen delne elektrifikacije pa ni bilo. To je beda naše realnosti, kot domet našega samoimenovanega establišmenta. Edino kar so zgradili v povojnem obdobju je bila progra proti Kopru, skupaj komaj kaj več kot 20 km.Potem še o. leta
2000 povezava z Madžarsko, ki pa je pred II. vojno tudi funkcionirala. S tem koliko prog je bilo revolucionarno reduciranih, raje ne bom pričel.
Torej, ko imaš enkrat 1 tir in si normalno delujoč upravljalec, takoj začneš z izgradnjo paralelnega tira in nadaljuješ nadgradnjo dokler se ne doseže optimalizacija = 4 tirna konstrukcija na celi progi. Potem naenkrat dežela postane umeščena v bro funkcionalne mednarodne železniške koridorje.
To je vse res! Samo ne vem, če mi rabimo ali si celo lahko privoščimo štiripasovno železniško avtocesto. :)

Naše proge so bolj podobne tramvaju! :) In debata je o tem "tramvaju" in kako bi se ga čim bolje (dalo) izkoristiti.

Če bi ves transport iz vlakov dali na ceste, bi se te že zdavnaj zatrpale. Plus tega bi lahko zaprli luko Koper!

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(