Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.902
Zadnja sprememba: najobj 11.09.2018 13:35
[bc123a]
> [Korazijan]
> Še tole na kratko: Za premikanje v Sloveniji plačujemo 16 odstotkov družinskih prihodkov in po tem kazalcu smo že vrsto let prvi, drugi ali tretji v Evropi. To je posledica naše velike odvisnosti od avtomobilov - to je treba spremeniti in tega nimogoče brez učinkovitega javnega potniškega prometa, še zlasti železniškega.
Tega se seveda ne da doseci z avtobusnimi linijami Lendava-Piran!

Prvic, celotno zeleznisko omrezje bi moralo biti podnevi absolutno prioritetno rezervirano za potniske vlake. In seveda povprecna potovalna hitrost 100 km/h.

Drugic, avtobusne koncesije bi morale biti podeljene tako, da se zagotovi cimkrajsi, cimhitrejsi in cimbolj ucinkovit dostop potnikov do zelezniske hrbtenice. Kar sploh ni tako tezko, ker ob zeleznici zivi itak velik delez prebivalstva in bi te povezave bile lahko kratke in zelo frekventne.

Posledicno tudi potniskih vlakov, ki stojijo pod vsako hrusko, in tudi avtobusnih linij ki rabijo 7 ur za prevozit slovenijo, ne bi potrebovali.
... OK, s potovalno hitrostjo malo pretiravaš, ker se za 100 km/h vlaki sploh ne bi smeli ustavljat, Slovenija pa je najbolj znana po tem, da ima naselje pod vsako hruško ... alzo, če hočeš v Sloveniji z vlakom prepeljati čimveč ljudi, se moraš sprijazniti s potovalno hitrostjo iz časov Franca Jožefa, ker potovalna hitrost ni toliko odvisna od hitrosti vlaka, kot je odvisna od števila postaj ...

P.S.: povprečna potovalna hitrost mojega avtomobila je 38 km/h, maksimalna pa menda 226 km/h ...

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(