8 ur
Najbolj brani članki danes
9 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
10 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
11 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
12 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
12 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
12 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
12 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
13 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
13 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
14 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
14 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
15 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
15 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
16 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
16 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
16 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
16 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
17 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
17 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-333107 sporočil: 8.271
[Karaya]
> [FrRoSt]
> > [bc123a]
>
> > > [Korazijan]
> > > Da, zato potrebujemo učinkovit javni železniški promet.
>
> > Obcasno se vozim z vlakom in zadnjih 10 let ni trenutka, ko ne bi kje po sloveniji obnavljali kaksnega odseka zeleznice.
> >
> > Upraviceno sedaj po desetletju obnov sklepam da stanje zelezniske infrastrukture ni tako slabo, da bi to bila ovira.
> >
> > kaj je torej ovira?
>
> Da se tudi jaz vmešam v razpravo, ko sem ravno hotel Korazijanu replicirati ta post.
>
> NO, dajmo misleci in junaki Financ.si, odgovoriti na tole (preprostoalizakomplicirano) vprašanje!:
>
> - kaj je torej ovira? (beri: kje so torej ovire!?)
>
> in podvprašanje:
>
> - kako bi se jih dalo odpraviti!?
Preprost odgovor, ker se delajo samo remonti 150+ stare proge, namesto novih tras. Ko pa se nove trase delajo, pa skačete v zrak (drugi tir). Po progi z radiji 350m se pač ne da več kot 75km/h vozit. Ko bo drugi tir končan, se lahko poveže spodaj pri Kopru s Trstom in tako se bo potovalni čas skrajšal za kakšne pol ure. Ni slabo.
Je SLABO! Tale tvoj odgovor mislim. :)
Nove proge so pač DRAGE, stare pa lahko nekoliko izboljšaš, popraviš, vzdrževati jih tako moraš, tako kot (avto)ceste!
Vpadnice cest v Lj. so polne. Da ne napišem zabasane. Ob konicah seveda. To mene sicer (direktno) ne moti....

Še NAMIG za razmišljanje! Morda le komu posveti žarnica (v glavi).:))

Kje bi (lahko) dobili, pobrali, postrgali denar za železnice!? :)

*V zrak bodo skakali takointako!

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(