Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Takšen je bil vozni red vlakov od Dunaja do Trsta sredi 19. stoletja ob otvoritvi Južne železnice
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2733244] 11.09.18 12:58 · odgovor na: (# 2733240)
[FrRoSt]Preprost odgovor, ker se delajo samo remonti 150+ stare proge, namesto novih tras. Ko pa se nove trase delajo, pa skačete v zrak (drugi tir). Po progi z radiji 350m se pač ne da več kot 75km/h vozit. Ko bo drugi tir končan, se lahko poveže spodaj pri Kopru s Trstom in tako se bo potovalni čas skrajšal za kakšne pol ure. Ni slabo.
> [bc123a]
> > [Korazijan]
> > Da, zato potrebujemo učinkovit javni železniški promet.
> Obcasno se vozim z vlakom in zadnjih 10 let ni trenutka, ko ne bi kje po sloveniji obnavljali kaksnega odseka zeleznice.
>
> Upraviceno sedaj po desetletju obnov sklepam da stanje zelezniske infrastrukture ni tako slabo, da bi to bila ovira.
>
> kaj je torej ovira?
Da se tudi jaz vmešam v razpravo, ko sem ravno hotel Korazijanu replicirati ta post.
NO, dajmo misleci in junaki Financ.si, odgovoriti na tole (preprostoalizakomplicirano) vprašanje!:
- kaj je torej ovira? (beri: kje so torej ovire!?)
in podvprašanje:
- kako bi se jih dalo odpraviti!?
Vse ocene tega sporočila:
Gostje ne morejo pregledovati ocen