3 min
Dubaj: po besnem deževju in poplavah prometni zastoji v logistiki in zamaški na letališču
18 min
Spletni pogovor v živo: Kako brati bilance v 2024
49 min
(e-knjiga) Kako znani Slovenci skrbijo za svoje finance
1 ura
S kozmetiko nad vrste
2 uri
ZPIZ je določil nove pokojninske osnove 1
2 uri
V Slovenijo prek madžarskega AutoWallisa prihajajo kitajski kombiji 2
2 uri
Špekulacija: ali je Ivan Anušić novi Plenković? 1
2 uri
Šola borze, 11. del: Tehnična analiza delnice (2)
2 uri
Sum dogovarjanja o cenah, AVK preiskal štiri dobavitelje računalnikov
2 uri
Marec je v EU zaznamoval precejšnji upad prodaje e-avtov 1
3 ure
Večer: ministrstvo zahteva prestavitev novega sistema omrežnin za dve leti. Agencija: o tem ne razmišljamo 2
3 ure
Bundesbank: gospodarske razmere v Nemčiji nekoliko boljše, a hkrati zelo negotove
3 ure
Sprejet zakon, kaj morajo zdravniki delati med stavko, Fides že napovedal ustavno presojo
3 ure
Pomembna nova zmaga podjetniških izbrisancev na ustavnem sodišču 1
4 ure
Fiskalni svet ima več pripomb na proračune za obdobje 2024 in 2027
4 ure
Slovenski Siemens prejemnik nagrade Feniks za najboljši projekt poslovnega svetovanja
4 ure
Hrvaški velikan z avtodeli je na zadnjem pohodu prevzel tudi slovenski del Stahlgruberja
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Zakaj je Tito prejel italijansko državno odlikovanje in kaj imata s tem vprašanje meje in gospodarstvo
5 ur
Delež eko kmetij večji. Kakšni so drugi kazalniki zelene rasti?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 11.09.2018 11:50
[Korazijan]
Še tole na kratko: Za premikanje v Sloveniji plačujemo 16 odstotkov družinskih prihodkov in po tem kazalcu smo že vrsto let prvi, drugi ali tretji v Evropi. To je posledica naše velike odvisnosti od avtomobilov - to je treba spremeniti in tega nimogoče brez učinkovitega javnega potniškega prometa, še zlasti železniškega.
Tega se seveda ne da doseci z avtobusnimi linijami Lendava-Piran!

Prvic, celotno zeleznisko omrezje bi moralo biti podnevi absolutno prioritetno rezervirano za potniske vlake. In seveda povprecna potovalna hitrost 100 km/h.

Drugic, avtobusne koncesije bi morale biti podeljene tako, da se zagotovi cimkrajsi, cimhitrejsi in cimbolj ucinkovit dostop potnikov do zelezniske hrbtenice. Kar sploh ni tako tezko, ker ob zeleznici zivi itak velik delez prebivalstva in bi te povezave bile lahko kratke in zelo frekventne.

Posledicno tudi potniskih vlakov, ki stojijo pod vsako hrusko, in tudi avtobusnih linij ki rabijo 7 ur za prevozit slovenijo, ne bi potrebovali.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen