čas vnosa: 07.09.18 11:43
Tole o izseljevanju je ena bedasta propaganda. Preprosto je moda
med mladimi, da gredo v tujino, veliko tega je posledica
organizirane študijske izmenjave, ta izmenjava je že v srednjih
šolah in ljudje se v tujino zaljubijo. Naravno je, da si človek
kdaj zaželi spremeniti okolje, sploh, ko je mlad in ima toliko
možnosti za to, kot zdaj v okviru EU. Enako je seveda tudi
priseljevanje k nam. Prebivalstvo v slo raste. Kako iz slo odhajajo
sposobni in perspektivni, k nam pa prihaja gamad najnižje
kakovosti, je tudi ena taka za Goebelsov priročnik. Prvič, študij
je postal tako inflatorna zadeva, število študentov se je tako
drastično povečalo, da povezovati diplomo s sposobnostjo sploh več
ni mogoče. Mrgoli poceni privatnih fakultet in univerz, kjer
zaenkrat šteje to, da plačaš, ne pa to, da kaj znaš. Mogoče se bo
nekoč kaj spremenilo, bog ve. Sicer je to globalen trend, mi sploh
nismo nobena izjema. Drugič, človek, ki je sposoben migrirati,
seveda je bolj sposoben v smislu mobilnosti in prilagajanja, ampak
to je le del človekovih sposobnosti, lahko je človek izjemno
nadarjen za neko stvar, pa drugače pri 60 živi z mamo in se
stiskata pri peči. Razočaran sem, kako ljudje na preprost način
padajo-mo pod neka prepričanja, ki so posledica potrebe po
identifikaciji z nečim, ker sebe ne znamo cenit ali pa zaradi
strahu, vsekakor pa pogosto duh časa nima veze s stvarnostjo, jo pa
definitivno ustvarja. Upam pa, da smo se iz svetovnih vojn naučili
vsaj tega, da so kolektivne identifikacije, katerih namen je, da
dajo človeku občutek večvrednosti, nekaj nagnusnega in se bomo vsaj
tovrstnim pastem na kolektivni ravni uspeli izogniti. Marsikdo pa
tega očitno sam pri sebi ni sposoben razčistiti. Gnusijo pa se mi
politiki, ki človekove slabosti, slabo samopodobo, izkoriščajo za
propagando najnižje sorte in gnusijo se mi tudi novinarji, ki
namesto analitičnih člankah pišejo propagando za naročnikove
interese. Enkrat bo treba ločiti propagando in poročanje. Upam,d a
bo nekoč trg prisilil medije, da bodo dvignili kvaliteto svojega
dela. Dokler pa živijo od oglasom, bo težko. Za propagando pa sem
nisem pripravljen plačati. Hmmmm, začaran krog. Verjetno je tako,
da se mora prvo ponuditi ponudba in šele potem ljudje odprejo
denarnice in ne obratno.