Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[najobj]
> [MarijanMacek]
> > [najobj]
> > > [MarijanMacek]

P.S.: ne moti me obnovitev voznega parka, moti me red velikosti naročila, ki je 2,3 kratnik celotne švicarske investicije v proizvodnjo dvonadstropnih vlakov in samo zato sem se javil ... aja, s kom bi se z lokalnim potniškim prometom poenotili in zakaj, če pa so vsi našteti proizvajalci tudi (vzhodno) evropski ? ...
Eno je investicija v proizvodnjo, drugo pa vrednost proizvodnje. Kja več pa naj pove kakšen ekonomist. Kolikor mi je poznano so od leta 2008 do sedaj pridobili naročila za preko 125 garnitur (614 vagonov) vlakov KISS, kupili so jih tudi Azerbajdžan, Gruzija, Rusija, Madžarska..... Same bogate države.
Ko te moti cena 170 M€ ti zaupam, da je Caltrains v CA kupil leta 2016 16 (6 členskihh, naše 3 členske) garnitur KISS za 551M$.
Očevidno se dobro prodajajo, če so potrebne nove investicije v prozvodnjo. Poleg tega so v naročilu tudi vlaki FLIRT in FLIRT DMU. Počasi se boš pač moral sprijazniti, da prevoznik s 30-50 let starimi osnovnimi sredstvi ne more biti konkurenčen. Če te moti cena, začni akcijo za ukinitev dragega(?) železniškega prevoza. Mogoče ti bo uspelo, upam pa da NE!.

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(