Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 05.07.2018 21:57
[MarijanMacek]
> [FIN-311684]
> Začelo je z "zidarjevimi" aneksi in se ponavlja predor Šentvid, avtocestni križ, TEŠ 6...Preprosto v Sloveniji ni transparentnega gradbenega posla financiranega z državnim denarjem. Če bo tako šlo naprej bo cena drugega tira priplozala na 2 milijardi...Kitajci so za 1,5 milijard zgradili 250 kilometrsko progo na 5.000 metrov visokem Tibetu, pol proge je v tunelih in viaduktih...Tam kje z denarjem gospodari DRSI denar odteka v potokih. Zakaj se pred začetkom del ni popisalo premoženje zaposlenih na DRSI?

A si ti že videl progo v Tibetu, oziroma si o njej že kaj konkretnega prebral, recimo www.railway-technolo...ina-tibet/ O polovici v tunelih in viaduktih ni govora, posebej se omenjata le dva tunela, najvišji na svetu olžine 4905 m in 1886 m dolg tunel (longest plateau tunnel, ne poznam smiselnega prevoda, plateau povezujem s permafrostom, verjetno veš kaj bi to bilo, če ne si preberi. Proga ima superlative, je najvišja in tudi najdaljaša proga na permafrostu, cca 550 km, kar pa vsekakor niso viadukti in mostovi (159 km mostov in viad. od 1984 km proge, en.wikipedia.org/wik...t_railway) in tuneli v polovični dolžini. O ceni se pa prav tako da razpravljat. zadnji odsek proge je po istem viru stal 3.5 milijarde $. proga se pa ne more po kapaciteti primerjat niti s staro kopersko progo, njena predvidena kapaciteta za leto 2010 je 2,8 M ton, ali 6x manj kot v Koper.

Sicer je pa s temi aneksi tako. Če si naročnik zaželi dodatno delo,kot v tem primeru, li v primeru Šentvida, ga pač mora plačat. In to nima nobene zveze z osnovno ponudbo, razen če ni slučajno kje člen, da mora izvajalec brezplačno ustreči vsaki muhi naročnika. Pa brez zamere ti in novinar.
Mislil sem na drugo progo o kateri sem enkrat že napisal: »Na Kitajskem se je začela gradnja podaljšane železniške proge na Tibetu najvišje ležeče železnice na svetu, ki bo povezala tibetansko glavno mesto Lhaso z drugim največjim Shigatse. Stroške gradnje 253 kilometrov dolge proge skozi večinoma neprehodna gorata območja ocenjujejo na 13,3 milijarde juanov (1,47 milijarde evrov), skoraj polovica tirov bo tekla skozi predore in preko mostov...«
Več o železnici na Tibetu: www.dnevnik.si/10423...1042390895

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen