Zelo prizanesljiv skupni imenovalec domačijskega delovanja lokalnih
oblasti . Še bolj prizanesljiv pa opis muk sodstva. Ljubljanska
lokalna oblast in ljubljansko sodstvo sta povezana na posredne in
neposredne načine , kar vključuje tudi nenaravnega sodnika .
Verjetno ni nobena skrivnost, da se zadeve z zahtevami za sodno
varstvo zoper protipravno uveljavljanje interesov lokalnih veljakov
dodeljujejo po posebnem režimu; naklonjenosti sodnika interesom
lokalne oblasti za napredovanja sodnikov po plačah in nazivih. V
tem konglomeratu izigravanja pravne države, raznih posamičnih
interesov , sinekur ipd imajo pomembno vlogo pisci pravniškega
šunda ups,naročenih in plačanih pravnih mnenj, ki domnevno
vključujejo tudi lobiranje na sodišču ter instituti v javni lasti ,
ki izvajajo izobraževanje sodnikov po načelu obravnave konkretnih
postopkov z navodilom "kaj lahko kdo dobi" in navodil sodnikom za
pravilno uporabo materialnega prava. Verjetno ni potrebno posebej
navajati, da sodstvo mimo zakonodajalca ustvarja sodno prakso na
podlagi mnenj in stališč pravne teorije. Samo za tiste brez
izkušenj naj povem, da npr razlastitev po ljubljansko pomeni odvzem
premoženja brez odškodnine na podlagi sodne odločbe in k temu
ljubljanski fevdalec doda , da spoštuje pravno državo . In že
skoraj agresivno razlaščanje britofa razumem v prvi vrsti za
kompenziranje nečesa in gloncanja ega . Več kot očino je , da imamo
pravno državo kot ustavno kategorijo in imamo pravno državo v
praksi npr. po ljubljansko . Sicer pa dejansko stanje najbolj
ponazarja domislica ( sposojena), da ima vsaka država svojo mafijo
pri nas pa ima mafija državo .