Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-204390 sporočil: 13.528
[PyotrNovak]
Rezultati desetletja trajajoce negativne selekcije. Pa tudi dobre meangerje je treba PLACATI, po UCINKU. Pri nas pa je vazno da so NASI, lahko zjebes firmo na tretjino vrednosti kot Bobi pa - nikome nista.
Kot inzenir dolgo nisem razumel zakaj naj bi imel manager visjo placo. Zelo enosatvno: kot inzenir sem lahko prva violina, toda orkester mora voditi dober dirigent.
Enostavno manjka kvalitetnega znanja organizacije, marketinga, etc.
Koliko firm pri nas uporablja vsaj osnove Lean Manufacturing? Se izraza ne poznajo, kaj sele metod. Kaj bo, ko v US na siroko uvedejo AR v proivodnjo. Saj bomo drazji celo od njih.

Uporaba ocal za pojacano realnost je dalec najcenjsa tehnologija za bistveno povecanje storilnosti.

Augmented Reality on the AGCO Factory Floor - AGCO Blog
blog.agcocorp.com/2017/05/google-glass-placeholder /

May 10, 2017 - Today, AGCO is increasing the efficiency, quality and safety of its manufacturing programs by pioneering the use of informed reality, a form of augmented reality that uses wearable devices like Google Glass. ... Glass is getting a second life in the manufacturing industry, and AGCO is
Ni samo v tem problem, preprosto gre za to, da so Nemci imeli boljšo blagovno znamko. Z višjo ceno in boljšo prodajo so lahko ustvarjali višjo dodano vrednost svojim izdelkom, ki je bila potrebna za boljši nadaljnji razvoj, visoko tehnologijo, robotizacijo etc.
Pa drugačna kultura dela, namreč takšna da celotna organizacija deluje bolje in se koncentrira predvsem na to, kar je potrebno, da se naredi in proda izdelek. Npr. v slovenskem podjetju so se ubijali s planiranjem, skrupuloznim dokazovanjem kakovosti svojim izdelkom ipd. Ta birokracija jim je jemala energijo, da bi se bolj posvečali osnovnemu poslu.
Nemci pa se niso pretirano ukvarjali s planiranjem (edini plan je bil ta, da je prodaja letos vsaj tako dobra kot lani ali boljša). In tudi kakovosti se niso trudili dokazovati svojim kupcem, saj gre vendar za nemški izdelek, ki je po defaultu kakovosten. Če verjameš ali ne, izdelkov niso niti pretirano ponujali, saj so kupci sami drli k njim, celo to so si dovolili,
da ponudbe niso dali vsakemu, ki je potrkal na njihova vrata.
Nazadnje je Iskro pokopala lastna nesposobnost, zadnji žebelj v krsto pa je zabil nemški konkurent, ki je sovražno prevzel podjetje, odpeljal kar je bilo vrednega na Češko in firmo zaprl.
Sposebnejši TOP management in predvsem boljši lastnik bi gotovo lahko firmo rešili, ne bi pa bilo lahko.Ker niso proizvajali končnega sestavljenega izdelka kot je npr. avto, ki ga lahko proizvajaš v različnih izvedbah in cenah za različne segmente trga, temveč za enostaven integriran produkt, ki je namenjen točno določenemu segmentu trga...

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(