Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sopranos sporočil: 11.404
[janeztomazic]
> [Gustl]
> > [1126DXSXU]
> > V sedanjih razmerah je za lastnike, ta prodaja slab posel.
> >
> > Seveda ob predpogoj da jeizrcunan in opisan dobiček posteno izrcunan.
> >
> >
> > P/E je tu cca 11 in donos na kapital 9%
> >
> > Kje bodo torej ti novi milijonarji dobili nadomestne naložbe, ki bodo ob taki varnosti nosile tak donos?
>
> Malo prehitro je takole sklepati...
>
> V clanku je omenjena konkurenca, ki se krepi in ogroza bodoce dobicke. Skupaj bodo mocnejsi. Imajo zapisan cilj "V petih letih na petih crlinah".
>
> Nikjer ne pise, da bodo lastniki prodali vse, taki prevzemi pogosto zahtevajo, da sposobna uprava ostane delno v lastnistvu oz dobi opcijo.
>
> In firme se prodaja, ko jim gre dobro...

Intrigantna tema. 2009 je to bilo podjetje z cca 70 mio prihodkov, potem se jim je zgodila nora rast na 300. Zaradi vrhunskega dela in mogoce dejstva da ta tejnologija dolgoročno ni perspektivna (veliki fantje se umikajo) Imajo 8 odstotni delez v Evropi. Gre za izrazito ciklično panogo in zdaj smo blizu vrhunca cikla. Svinec bo aktualen se dolgo, a v telefonih in elektro avtih svincenih baterij ni. Zna bit da je ekipa upehana od tempa, pri enem od kljucnih ljudi so se zgodile osebne okoliscine. Ni nujno da je firma na dolgi rok taka tiskarna denarja kot je sedaj.
Ko so vse to potegnili skupaj so se odlocili kot so.

S kupnino se da marsikaj naredit, novo zgodbo industriji. Zadolzenih podjetij je veliko.
Točno tako.

Meni se zdi, da se v Sloveniji zelo podcenjuje pomembnost kapitala. Eden izmed razlogov zakaj v ZDA firma lahko tako hitro zraste je tudi kapital. In jaz na to gledam tako, da več kot bomo imeli denarja, več bo prišlo denarja, lažje se bo financiralo nove projekte in imelu bomo še več denarja.

Prav tako je zanimivo kako se rast podjetja in dobička projecira zs nekaj let vnaprej. Vse se lahko zelo hitro obrne. In kdo prej zazna trend, kot nekdo, ki je v tej panogi.

Poleg tega se spet kaže razmišljanje v smislu, ko je konjuktura se ne prodaja, saj bi se lahko iztržilo več. In ko je kriza se ne prodaja. In za oboje se uporablja isti argument.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen