4 sek
Dubaj: po besnem deževju in poplavah prometni zastoji v logistiki in zamaški na letališču
15 min
Spletni pogovor v živo: Kako brati bilance v 2024
46 min
(e-knjiga) Kako znani Slovenci skrbijo za svoje finance
1 ura
S kozmetiko nad vrste
1 ura
ZPIZ je določil nove pokojninske osnove 1
2 uri
V Slovenijo prek madžarskega AutoWallisa prihajajo kitajski kombiji 2
2 uri
Špekulacija: ali je Ivan Anušić novi Plenković? 1
2 uri
Šola borze, 11. del: Tehnična analiza delnice (2)
2 uri
Sum dogovarjanja o cenah, AVK preiskal štiri dobavitelje računalnikov
2 uri
Marec je v EU zaznamoval precejšnji upad prodaje e-avtov 1
3 ure
Večer: ministrstvo zahteva prestavitev novega sistema omrežnin za dve leti. Agencija: o tem ne razmišljamo 2
3 ure
Bundesbank: gospodarske razmere v Nemčiji nekoliko boljše, a hkrati zelo negotove
3 ure
Sprejet zakon, kaj morajo zdravniki delati med stavko, Fides že napovedal ustavno presojo
3 ure
Pomembna nova zmaga podjetniških izbrisancev na ustavnem sodišču 1
4 ure
Fiskalni svet ima več pripomb na proračune za obdobje 2024 in 2027
4 ure
Slovenski Siemens prejemnik nagrade Feniks za najboljši projekt poslovnega svetovanja
4 ure
Hrvaški velikan z avtodeli je na zadnjem pohodu prevzel tudi slovenski del Stahlgruberja
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Zakaj je Tito prejel italijansko državno odlikovanje in kaj imata s tem vprašanje meje in gospodarstvo
5 ur
Delež eko kmetij večji. Kakšni so drugi kazalniki zelene rasti?

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Siol: Kdo bo gradil drugo cev predora Karavanke?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.908
Zadnja sprememba: najobj 15.05.2018 10:49
[vickibedi]
> [FIN-244947]
> Ne razumem v čem je težava. V kolikor Turško podjetje lahko zgradi predor ki bo po vseh standardih ustrezal zahtevam, potem ne vidim težave. Pomembno je da bo hiter, preostanek denarja pa naj politiki raje namenijo šolstvu in urejanju razmer v zdravstvu. Dumping ali ne, pa nisem prepričan. Na koncu bo zanje slabše, če bodo gradili pod ceno. Predpogoj za korektno gradnjo pa je dober nadzor nad delom in zaveze glede cen.
Morda pa bodo Turki izločeni zato, ker v ceno niso vračunali vseh obveznih podkupnin ?
... OK, če pustimo standardna slovenska jajca s podkupninami in če se spomnimo, da smo konec koncev člani EU, kjer bi naj dumping preganjali, potem je malo hecno, če bi tako kot so Hrvati Kitajce www.dnevnik.si/1042818771 glih mi Turke "spustili" v EU, da si - na materialu se ne more šparat - z nizkimi cenami delovne sile pridobijo reference in nove posle v EU ...

P.S.: tuneli glih niso avtomobili, kjer se je skozi zgodovino oblikovala neka standardna cena za standardno kvaliteto, komot pa bi za referenčno ceno vzeli ceno kilometra - Karavanke geološko verjetno ne odstopajo - kakšnega avstrijskega ali nemškega tunela in zraven dodali še stroške, ki nastanejo ne glede na dolžino tunela in je zgodba z najugodnejšo ceno končana ...

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen