18 min
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice
1 ura
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
1 ura
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
1 ura
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
2 uri
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
2 uri
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
2 uri
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
2 uri
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
4 ure
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
7 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
7 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
14 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
14 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 5
14 ur
Najbolj brani članki danes
15 ur
Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj? (PRO)
16 ur
Tako Gruntek raste z dostavo zelenjave od njive do mize
16 ur
JEK 2: jedrska resolucija v državni zbor po hitrem postopku 4
17 ur
Nepremičninska strokovnjaka o dogajanju v Evropi in Sloveniji
17 ur
Kia EV9 je svetovni avto leta 2024, med zmagovalci še BMW 5, volvo EX30, ioniq 5 N in toyota prius 5
18 ur
Henrik Fisker: v službi oblikoval izjemne avtomobile, kot podjetnik pa že drugič pred bankrotom 5

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

spiderman sporočil: 1.741
[FIN-466864]
Mene ne motijio "bogati prasci"...
Mene mnogoooo boljeeee moti to, človek, ki DELA nemore dostojno življenju, živeti svoje življenje....
Shit happens.
Je treba delati tisto kar trg danes potrebuje in ustrezno plača.
Lahko npr. postaneš potujoči brusilec nožev in škarij, delaš "ko zamor'c", pa se ti na računu vseeno ne bo nabralo toliko, da bi si izplačal minimalca.
.
Ali pa kaj smo že videli pred kratkim, trafikantke in trafikanti ne morejo preživeti s prometom, ki ga ustvarijo? Pa lahko delajo 260 ur/mesec. Pač se ne nabere dovolj, preživet poslovni model, bo treba delati kaj drugega... ...po tvoje bi torej za take primere (glede na zastarelost opreme v podjetjih je tega v Sloveniji veliko) država predpisala, koliko € mora vsak državljan mesečno porabiti v trafiki?
Ali davkoplačevalci vsak mesec prispevati trafikantom, kar jim zmanjka do (minimalne?) plače?

Lahko pojasniš, kako bi se ti lotil takih primerov?
Me resno zanima.

P.S.
Ni sicer najboljša primerjava: Đupan tudi DEŁA pa so vse njihove familijarne firme v bankrotu.
:-)

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen