4 ure
Najbolj brani članki danes
5 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
6 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
7 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
7 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
7 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
8 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
8 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
9 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
9 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
10 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
10 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
11 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
11 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
11 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
12 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
12 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
12 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
12 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
13 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-116402 sporočil: 4.340
Zadnja sprememba: anon-116402 24.04.2018 15:10
[bc123a]
> [usimoncic]
> > [BlazVo]
> > Urban, aktuatorje imaš že zdaj v velikem deležu avtov, saj imaš bremzanje, volan, menjalnik in gas "by wire".
>
> Vse našteto ni "by wire" ampak je ponekod samo modulacija. Kolikor vem, je za kritične sklope pri avtomobilih (volan, zavore, ...) še vedno prepovedano, da bi bil prenos po žicah. Po drugi strani je sicer res, da Airbus 320 že od leta 1989 leti "by wire", ampak letalski standardi so nekaj povsem drugega.

kot prvo trojna redundanca - kriticni letalski sistemi morajo preziveti napako sistema in cloveka, dve napaki cloveka, ali pa dve napaki sistema.

Edini, ki se zaveda tezav samovozece voznje je Waymo, in to nenazadnje verjetno zato, ker je tako pred ostalimi in vidi ovire (zid) ze v naprej.

Ostali so vise manje bleferji (ok, baje je tudi GM blizu Waymu).

O uberju in ostalih 30+ firmah ki baje testirajo v Arizoni pa bolje da ne zgubljamo besed.

Sploh noben tu ni pomislil na cloveske faktorje, kar bo najbolj krvavo verjetno obcutil Tesla, ko NTSB opravi z njim in z Muskovo aroganco.
Ne vem kakšne človeške faktorje imaš v mislih, a eni vemo, da je avtonomna vožnja zelo kompleksen problem. Nenazadnje, pisci algoritmov za avtonomno vožnjo bodo morali nekje implementirati algoritem, ki bo odločal o življenjih: recimo če bo avtonomno vozeč avto raje ubil voznika s tem da zapelje s ceste ali otroka, ki je pritekel na cesto. Nekdo bo moral povedati kaj je v takih in podobnih situacijah bolj etično...

Redundanca in zanesljivost delovanja je načeloma enostavno tehnično rešljiv problem, a zagotovo ne s sedanjimi manirami proizvajalcev, serviserjev ter uporabnikov, in verjetno tudi ne cenovnem rangu, v katerem so današnji avti. Samo zato sem to izpostavil.

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(