12 min
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
1 ura
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
2 uri
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 2
2 uri
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
2 uri
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
2 uri
Ko se upokoji vodja gradnje
3 ure
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
4 ure
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
4 ure
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
4 ure
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
5 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
5 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
6 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
6 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
6 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
6 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
7 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
7 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
7 ur
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[usimoncic]
> [BlazVo]
> Urban, aktuatorje imaš že zdaj v velikem deležu avtov, saj imaš bremzanje, volan, menjalnik in gas "by wire".

Vse našteto ni "by wire" ampak je ponekod samo modulacija. Kolikor vem, je za kritične sklope pri avtomobilih (volan, zavore, ...) še vedno prepovedano, da bi bil prenos po žicah. Po drugi strani je sicer res, da Airbus 320 že od leta 1989 leti "by wire", ampak letalski standardi so nekaj povsem drugega.
kot prvo trojna redundanca - kriticni letalski sistemi morajo preziveti napako sistema in cloveka, dve napaki cloveka, ali pa dve napaki sistema.

Edini, ki se zaveda tezav samovozece voznje je Waymo, in to nenazadnje verjetno zato, ker je tako pred ostalimi in vidi ovire (zid) ze v naprej.

Ostali so vise manje bleferji (ok, baje je tudi GM blizu Waymu).

O uberju in ostalih 30+ firmah ki baje testirajo v Arizoni pa bolje da ne zgubljamo besed.

Sploh noben tu ni pomislil na cloveske faktorje, kar bo najbolj krvavo verjetno obcutil Tesla, ko NTSB opravi z njim in z Muskovo aroganco.

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(