Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek So lastništvu avtomobilov šteti dnevi?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sopranos sporočil: 11.404
[Avto] Tema: So lastništvu avtomobilov šteti dnevi?
[#2708889] 23.04.18 14:38 · odgovor na: anon-304487 (#2708793)
Odgovori   +    1
[psm]
Jap, je kar problem, ko današnji milenijci nimajo ne stalnih služb (če jo sploh imajo) niti jim ni znana beseda varčevanje...

In ker vse sproti zagonijo, jim prodajalci nimajo kaj prodati. Ker nimajo s čim kupiti... Saj tistega jurčka za ajfončka že napraskajo in si ga vzamejo na 60 obrokov, ampak to je pač njihov edini finančni domet... Znajo pa praskat po tačskrinih in to odlično, to pa ja!

Proizvajalci so poskušli z vgradnjo tačskrin gravžnarij v armaturke, pa z stalno povezljivostjo z fejsbokom, tviterjem, snepčetom in podobnimi oslarijami... pa ne gre, ni cekina. Pa potem z mantro, da sploh ne rabimo kupovati avtov, si jih bomo raje sposojali drug od drugega.

Pa je spet problem, ker ti ga milenijec in ostali tačskrin friki ne more posoditi, ker ga nima.

Sedaj nam perejo možgane, da si bomo avtomobile raje najemali kot kupovali.

Ampak, a niso rekli, da nam bo blokčejn in podobne hudofensi tehnologije omogočil, da nam sploh ne bo potrebno več iti ven iz stanovanja, vse bomo lahko naredili iz postelje, vse bomo naročali preko spleta in nam kupljeno dostavili na dom? Sedaj bomo že stanovanja kupovali preko blokčejn tehologije, huh, kot vem vsaj en pacient ponuja to na trgu :))))

Zakaj hudiča bi potem sploh kupovali ali si sposojali avte? Doma bomo igrali videoigrice in bili srečni do konca življenja!
Sem ne tako dolgo bral en članek na temo varčevanja milenijcev, ki je govoril o tem, da milenijci varčujejo bistveno več kot baby boomerji. Jasno jim je, da 5% dajati na stran ne bo dovolj, zato dajejo na stran 10% zaslužka. Sliši se veliko, a zaradi staranja prebivalstva in posledično nižjih donosov, bo razlika na koncu veliko manjša ali pa je skoraj ne bo.

Je pa res, da mnogi tega ne zmorejo. Uberizacija trga dela je povzročila zelo negotove oblike zaposlive, predvsem pa nizke dohodke ter občasna obdobja brez dohodkov. Na drugi strani urbanistična politika mest skrbi za to, da si čedalje manj ljudi lahko privošči lastno hišo/stanovanje, saj se omejuje parcele za gradnje in tudi samo gradjo - zato gredo cene najmenin in nepremičnin v nebo. To pa pomeni, da se premoženje starejše populacije povečuje, medtem ko mlajše generacije plačujejo za vse skupaj. V Veliki Britaniji je tako prišlo do tega, da so upokojenci zaslužili več kot delovno aktivna populacija.

Kolegica tujka se je čudila kako v Sloveniji vsi dajejo upokojencem neke popuste. Da ji ni jasno zakaj bi upokojenec, ki ima tudi 2-3 nepremičnine, dobil večji popust. Medtem ko zaposlen, ki najema stanovanje vse plača po normalnih cenah.

Kar se pa lastništva avtov tiče je pa tako, da vse to kar sem prej pisal, vpliva tudi na avte. Danes ti zaračunavajo parkirnino, pa vedno višje davke in zavarovanja, omejujejo hitrost vožnje, kaznujejo itd. Skratka en cel kup enih kolobocij. Na drugi strani imaš pa v večjih mestih vse na kupu, soliden javni prevoz itd. In avta sploh ne rabiš.

Slovenija ima zelo razpršeno poseljenost, zato je avto nuja. Edino Ljubljana je mesto, ki ima vsaj za silo delujoč javni potniški promet.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen