3 min
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
1 ura
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
2 uri
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 2
2 uri
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
2 uri
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
2 uri
Ko se upokoji vodja gradnje
3 ure
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
4 ure
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
4 ure
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
4 ure
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
5 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
5 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
6 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
6 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
6 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
6 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
7 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
7 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
7 ur
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.910
[bacco979]
Mislim da je Kamnik še najmanj problematičen, saj je vlak podobno hiter/počasen kot avto. Na 25 km dolgi primestni progi pa kaj drugega kot lokalni vlak ni za pričakovati. In tak vlak bo vedno počasen, star ali nov, električen ali dizel.

Problem je da enaki vlaki vozijo tudi recimo v precej bolj oddaljen Črnomelj, prav tako ustavijo vsakih 5 minut, za 100 km dolgo pot pa tak vlak porabi slabe 3 ure.
... ja, in za Črnomelj tole tukaj zgoraj velja še toliko bolj kot za Kamnik, ker je do Ljubljane še toliko več manjših krajev, iz katerih se ljudje vozijo v službo in nazaj ...

P.S.: ne vem, kako je danes, včasih pa se je nekaterim vlakom reklo "delavski", ker so se ljudje z njimi zjutraj in popoldne vozili na delo in nazaj ...

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(