Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 17.04.2018 23:56
[bc123a]
To da imajo vlaki stojisca je jasen dokaz da gre za vlake, ki niso namenjeni recimo prometu LJ-MB. Ampak to slovenskih zeleznic verjetno ne bo oviralo.
Razmerje med številom sedežev in stojišč še nekako razumem, če gre za lokalne/regionalne vlake, v katerih se število potnikov podvoji na zadnjih nekaj postajališčih pred mestom. Nikakor pa mi ne gre v glavo, da imajo kompozicije za cca 330-550 potnikov, ki naj bi vozile predvsem dnevne migrante med npr. Jesenicami in Ljubljano, samo po 5 mest za bicikle!?! Imajo pa po 12-16 sedežev 1. razreda!?!

In ta pritegnjena država takim pritegnjenim železnicam, ki s takimi vlaki prenavljajo vozni park, namerava dati še 165 MEUR za nove nakupe?!? Vse svoje silne strategije zelenega življenja, eko-turizma, bicikel avantur, vsi na kolo za zdravo telo itn. naj si vtaknejo v rit, prekleta svojat polit-birokratska!

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen