Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[bc123a]
> [MarijanMacek]
> > [vrac]
> > Glede na to, da je večina dosedanjih kritik na tovrstne tehnološke preboje bilo na teh straneh napačnih, tudi v tem primeru bolj verjamem srokovnjakom, ki so o tem govorili, kot ljubiteljskim filozofom na tem forumu, ki ponavadi o visokotehnoloških rešitvah o kateri pišejo nimajo preveč pojma.
>
> Daj ti meni prosim razloži, kako boš vozil avtobus 130 km/h, če še osebnega vozila ne smeš nikjer z izjemo Nemčije pognati hitreje? Za to ni potrebno nikakršno poglobljeno razumevanje tehnike, ampka zdrava kmečka pamet. In zakaj 130 km/h in hitreje, če bi lahko to napajali z RF sklopitvijo v mirovanju. Očevidno so se spomnili osnovnih fizikalnih zakonitosti da je indukcija napetosti v magnetnem polju sorazmerna hitrosti vodnika, kakor je tudi pri RF prenosu ind. napetost sorazmerna s frekvenco. Več pa ne bi pisal, to ni tehnični forum.

A ni to kar si pravkar opisal, perpetuum mobile? :) Ne vem zakaj govorijo o teh 130km/h plus?
Pravzaprav imaš pa kar prav, tako preprosto ne gre. Samo potem pa ne vem, čemu je potrebna vratolomna hitrost nad 130 km/h, trenutno nedosegljiva za avtobuse, kakor pravijo modeli:

In najbolj sveže: "Nastal je Edison Vinci, Vireles Induction Charging, projekt, v okviru katerega 25 slovenskih podjetij in inštitutov intenzivno dela pri fizični realizaciji induktivnega brezžičnega magnetnega polnjenja baterij električnih vozil iz ceste pri hitrosti nad 130 kilometrov na uro.
Če gre za induktivno sklopitev ni nikjer nikakršne zahteve za veliko hitrost, načelno induktivna in Faradeyeva sklopitev delata v mirovanju. Skratka misterij, in hvala lepa za opombo!

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen