8 min
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike
11 ur
Najbolj brani članki danes
12 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
13 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
14 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
14 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
14 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
14 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
15 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
16 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
16 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
17 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
17 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
18 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
18 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
18 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
19 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
19 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
19 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
19 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

tstih sporočil: 5.199
[bc123a]
> Dajmo razlikovati med 'boljse od cloveka' in 'idealno'. Marsikateri cloveski voznik gre z mnogo vecjo hitrostjo v cloveka na cestiscu. Dober prvi cilj avtonomnih vozil ni odprava nesrec, ampak, da jih bo manj kot sedaj. Konkretno Ubrovo vozilo je imelo clovesko nadzornico z izpitom, ki pa ni gledala ceste.
Pri cemer je veliko vprasanje (hello NTSB in study of human factors) ali je ta naloga sploh resljiva. V idealnem svetu inzenirjev in matematikov je kriva peska ker je preckala cesto, kjer ne bi smela, in voznica, ki ni pazila avta.
Ne, ni. To je bolj predsodek. Pogovori med inzenirji za samovozeca vozila na Slacku se skoraj brez izjeme zakljucijo z ugotovitvijo, da je moralo priti do katastroficne odpovedi opreme in da bi avto moral s senzorji stanje zaznati mnogo prej in reagirati mnogo hitreje od cloveskega voznika. Voznico krivijo novinarji in 'forumski' ljudje.
Ce bi to logiko NTSB in FAA dopuscala v letalski industriji, bi imeli en crash velikega potniskega aviona na teden (ob rasti prometa).
Ta logika je izmisljena v tem pogovoru in je v realnosti ni.
V nasprotju s tem gleda NTSB the big picture, torej tudi to, ali so bili recimo piloti postavljeni pred nemogoco nalogo. Tega pa se bo morala avtoindustrija se navaditi, ker ce se ne bo navadila, bo NTSB lepo pometel s cest tiste, ki bodo navodila ignorirali.
Kdo pa pravi, da se ne bodo?

T.

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(