Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-207617 sporočil: 6.899
BMW marketing oddelek je en naboljsih na svetu, kapo dol in priklon do tal. Uspeli so poharati kar dve veliki skupini kupcev, ki samo narascata:

1. Apple new age techie believerje, yesovce in podobno ukravatano sodrgo tega sveta. Mors met bmw, visje v prehranjevalni verigi ko si, drazjega moras nabavit. (Sibka) konkurenca so razne elektro norosti a la Tesla, in kake tunning izvedbe drugih svabov.

2. Cefurjad tega sveta. Ce si taprav cefur, imas BMW. Konkurenca je Audi, ki ga nabavi kao samozavestni cefur, ki se kao ne mece ven s tem, da je cefur.

3. Potem so tukaj se razredi avtomanijakov ki radi vozijo na robu, ljubiteljev zadnjega pogona in gadgeterije, razred podjetniske drobnice ki mora pokazat da ima jajca, in se par takih razredov, ampak to so majhne mnozice in konkurence je veliko. Kljucni za uspeh sta prvi dve.

Kako lepo so v prodaji in dobicku prehiteli Mercedese, Jaguarje, Audije, in kao prestizne Volvote pa se kaka ameriska jajca - to je primer marketinga za v ucbenike. Dokler cefur (skoraj katerekoli drzave tega sveta) ne kupi BMW-ja do roba svoje kreditne sposobnosti, se zbuja prepoten v obcutju njemu nepojasnljive tesnobe, o kateri je pisal Kierkegaard (ki je tukaj prvic v zgodovini omenjen skupaj z BMW-ji) v izjemnem delu (prevedeno tudi v slovenscino) "Pojem tesnobe": en.wikipedia.org/wik...of_Anxiety

Moj najljubsi model je E39 - klasicna petka od letnika cca 98 do 2003, najraje 2.8 ali 3.0 170KW bencinar avtomatik. Cudovit izdelek v tistem casu, pomoje bo timeless classic in upam da bom v penziji imel cas, denar in potrpljenje, da si enega omislim.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen