3 min
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
47 min
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
1 ura
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
1 ura
DZU-ji vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
2 uri
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
2 uri
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
2 uri
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
3 ure
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
3 ure
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
3 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
3 ure
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
4 ure
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
4 ure
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
4 ure
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
5 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti
6 ur
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
6 ur
Sedež združene NKBM in SKB bo v Ljubljani; Se bo izpraznila še ena velika bančna stavba v prestolnici? 1
6 ur
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu? (Oglas)
6 ur
Citroën razkriva sedemsedežni SUV C3 aircross
7 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

vrac sporočil: 11.068
[Avto] Tema: Zakaj so električni avti danes bolj umazani od dizlov?
[#2704922] 29.03.18 12:06 · odgovor na: gobim (#2704858)
Odgovori   +    3
[gobim]
> [0126Bacis]
> Včasih smo rekli, da ima električni avto auspuh v Velenju!
>
> Dajte ta članek prebrat še g. Hočevarju iz EKO oddelka ;=)))

Točno tako!. Če nisi ravno iz Norveške, Francije, Švice voziti električni avto pomeni, da voziš avto na premog. S tem, da je raziskava v štartu zgrešena. CO2 ni nikakršen problem. CP2 je plin življenja, je plin brez katerega ni fotosinteze, ni zelenega sveta.

Problem so dušikovi oksisi, težke kovine, aromatične ogljikove spojine,... Kje je tega največ? Pri tradicionalni proizvodnji el.iz premoga (razen pri najnovejših TE na premog - taki kot je npr.TEŠ6, ki je ena najčistejših TE v Evropi in svetu - in tudi zaradi tega ustrezno dražja-za cca 120 milijonov evrov - kljub temu ni čistejša od modernih dizlov).

V resnici je dizel z SCR katalizatorjem nove generacije daleč najčistejša alternativa. Za kar nekaj naslednjih let. Bencinarji, še posebej najmoderneši, tisti z direktnim vbrizgom in prisilnim polnjenjem (turbo) so z vidika NOx najbolj problematični. V resnici bi oni najbolj potrebovali SCR katalizatorje (kar bo Mercedes že vgrajeval v S klasi).

In potem prepovejo dizle,...?! Zakaj? Ker so najbolj nevarna alternativa električnim vozilom.....
Pa prosim lepo, v najnovejših dizlih naj bi bili izpusti škodljivih plinov manj strupeni kot v termoelektrarnah? Najbrž ne. Pa tudi če bi bili, EV so in, ker porabljajo elektriko ponoči, ko je sicer poraba najnižja, še bolj pa zaradi veliki viškov iz FV in vetrnih eletrarn, kar pomeni, da bo v državah, kjer imajo velik delež trajnostnih virov v proizvodnji elektrike dejansko onesnaževanje iz prometa lahko bistveno zmanjšano. In za to gre.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen