10 min
Električna (moto)mobilnost pri BMW ima nov, a drag obraz
39 min
GEN-I v novo izdajo zelenih obveznic: kakšni so njegovi finančni načrti 1
55 min
Mercedes s prenovo razreda G še izboljšal in olajšal terensko vožnjo
1 ura
Odstopil šef T-2 1
1 ura
Tako se dela posel v kmetijstvu (PRO)
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Odškodninska odgovornost bank pri kibernetskih napadih in drugih neodobrenih plačilih
3 ure
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje 3
4 ure
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice 1
5 ur
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
5 ur
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
5 ur
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
5 ur
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
5 ur
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
6 ur
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
6 ur
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
8 ur
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
11 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
11 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
17 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Endimion sporočil: 10.251
Ne res ni. A tu morava upostevat specifnost obdavcitve ladjarja.

Podjeje ima prihodke in odhodke. Razlika je dobicek ali izguba. Dobicke drzava obdavci z 19%, ce je saldo teh dobickov pozitiven.

Ladjarji pa placujejo pavsalni korporativni davek, ki bazira na velikosti in dneve uporabe.

Skratka zgoraj izracunanih 10 jurjev na leto po ladji. To je ves korporativni davek ki ga SP placuje.
Drzave v primeru ladjarjev NE zanima ne dobicek ne izguba ne prihodji ne nobene druge picke mile materine.

Edina cokla ki je v zakonu je ta, da se morajo prihodki od prodaje OS reinvestirati v floto. Zakaj? Ker z zakonom ugodno davcno obravnavamo ladjarje ki jim je prevoz ljudi in/ali tovora glavni posel. Ne tangira pa ta zakon mesetarjev z ladjami oz. Shipbrokerjev.

Stokanje Splosne plovbe da je prodala ladje z izgubo je brezpredmetno. Tudi v primeru prodaje z dobickom v tem primeru drzava ne bi pobrala nic vec.

To da g. Grgic eksplicitno omenja da so bile ladje kupljene po trzno primerljivih cenah je samo razlog za sum da so jih kupovali od mame Doehleja. Tudi sedaj je pol flote v bistvu Doehlejeve in jih ima SP v upravljanju (to ni enako najemu)

In žalostno je dvoje. Zakon je v veljavi od takrat ko je edini resni slovenski ladjar ze v tuji lasti. In ze leta 2012 so vedeli kaj jim sleduje.

Drugo. Firma v tuji lasti (25% ki jih ima Mercata je stvar stecajnega postopka) trka na custva nasega plemenskega slovenstva (unicili boste edinega slovenskega ladjarja). Se huje. Firma ima najboljsega lastnika. Nemca. Naj dokapitalizira al pa se stacuna zapre. Saj tujci so odgvorni lastniki etc...

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen