Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[rename]
In ja, boniteta je lahko tja do 2%. Če je avto 40.000, znaša boniteta 800€ prvih dvanajst mesecev, potem se postopoma znižuje.
Seveda boniteta lahko pride blizu 2%, ampak to je boniteta zaposlenca aka ocenjena vrednost tega, da ima brezplačno na voljo avto s plačanim gorivom, registracijo, zavarovanjem, servisiranjem, gumami itn. Na to potem plača davek, ki pa ni "tja do 2%". Tako kot je bruto plača 3000 EUR bruto plača, davek od te bruto plače je pa nekaj drugega.
www.zvezarfr.si/prip...eno-vozilo

Ker je službeni avto za privatne potrebe kljub obdavčitvi za večino še vedno ugodna kupčija, je ta boniteta za večino precej privlačna. Izbranci si še izmišljujejo službene avte po privatnih in ne po službenih potrebah, npr. 4x4 ker ima hišo/vikend v podeželski idili.

Hočem reči, da je tudi plačevanje polne bonitete cenejše od vseh stroškov lastništva avtomobila. Seveda je bil pa hud šok, ko so nekoč pod milodojko in mramornim spomeničkom to obdavčili skupaj s službenimi telefonini in parkirnimi prostori. Izkusil na lastni koži/tošlnu. Sem takrat pezdil, naj nam obdavčijo še uporabo dvigala. :-)

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen