Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Šef Volkswagna: dizli se bodo vrnili, kmalu…

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-207617 sporočil: 6.899
[Avto] Tema: Šef Volkswagna: dizli se bodo vrnili, kmalu…
[#2701972] 13.03.18 10:50 · odgovor na: mkv6 (#2701735)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: anon-207617 13.03.2018 11:05
[mkv6]
Zdravo,
če imate preveliko porabo olja, avto pa sicer deluje normalno, je možno, da je motor OK. lahko da uporabljate neustrezno olje.
Prvi korak je test z gostejšim oljem. Če imaš 5w40, uporabi 10W40. Če uporabljaš 10W40, ga nadomesti z 15W40. potem so še drugi triki; polsintetični, fullsintetični... pa tudi dva primerka olja z isto viskoznostjo od različnih proizvajalcev se močno razlikujeta pri porabi. Poceni olja kar izhlapijo iz motorja, pa ni kriv motor.
Pozdravljen, hvala za odgovor. Na forumu se vsi tikamo :-)

Seveda sem prec sel iz tovarniskih 5w30 na 10w40, ne vem ce bi sel na 15w40... se utegne poznati pri drugih receh v motorju..? sicer je tole dokaj splosno na voljo na otoku (sem v angliji):

www.broughtonlubrica...akealw_wcb

Mislis da zaradi precej nizje viskoznosti ni panike ce bi 15w40 tankal - denimo zdaj ko so temperature okrog nicle?

Stvar so videli vajeni in preizkuseni mehaniki, in pravijo naj se pac navadim in ne sekiram. Gre za Subaru Outback 2.5 brez turba, letnik 2005: en.wikipedia.org/wik...n)#Outback

stiricilindricni flat engine - vodoravne postavitve batov nasprotno dva proti dvema (180 stopinj) zelo zmanjsa vibracije in malo zniza tezisce motorja, je pa ulezavanje olja ko motor ne deluje neoptimalno, zato so to na subarujih pogoste napake - v ameriki je subaru celo izgubil class action lawsuit zaradi tega.

Stvar sicer ne povzroca vecjih tezav kot svinjanje in pocasno unicevanje izpusnega sistema - ce pa nekoc v doglednem casu dokoncno spusti head gasket (kako se temu slovensko rece?), pa so stroski sraufanja kar debeli.

Google prica, da je to vecen problem :-)

www.google.co.uk/sea...8AfCn5fIDQ

Aja, pa rizotka ima spodobnih 200.000 km in jih z menoj letno opravi 30.000. In pravkar sem ugotovil, da ima samo front to rear axle differential lock, side to side pa nic ne dela. Leve gume v jarku, desne na cesti, in stojis ko bumbar... mors premzo in gas hkrati tisat, da se moc prenese na desna kolesa, pa take neumnosti, pa itak nic ne pomaga... sicer obstajajo variante z zaporo zanje osi, ampak moj zal ni tak. Jajca konsumerska, naslednji avto je Land Cruiser ali pa Defender.

Rad bi avto ki ima fizicni hebl za "spero" (spera je stajerski izraz za difflock) - ne me met za idiota, ne bom po pomoti z zaklenjenimi diferenciali po asfaltu manevriral. Ta jajca s senzorji vrtenja ki bremzajo vsako kolo posebej potem cvilijo po parkiriscih, v jarkih pa CPU razmislja o Habermasovi interpretaciji Hegla, namesto da bi vse osi zaklenil.

Skratka, ko vidim naslednji clanek o smart adaptivecontrol 12 inch touchscreen hybrid, me bo razneslo. There, I said it.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen