Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Šef Volkswagna: dizli se bodo vrnili, kmalu…
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2700802] 07.03.18 08:49 · odgovor na: (# 2700726)
[0513ANITO]Tako je... ker pri Euro4 gorivo izgoreva pri nižjih temperaturah...posledično so pri Euro5 zaradi tega povečali izkoristek motorja, a na račun ekologije...Euro6 je pa že toliko naprednejši, da so ta učinek minimizirali.
> [wesko]
> Zadnji stavek s podatki, koliko NOx izpuščajo dieselski motorji:
> "Z uvedbo Euro 6 okoljskih predpisov (jeseni 2015) sodobni dizelski motorji izpuščajo največ 80 mikrogramov NOx na kilometer, kar je precej manj NOx kot Euro 5 motorji - meja pri 180 mikrogramih NOx na kilometer)."
>
> nikakor ne gre skupaj z današnjim člankom iz Der Spiegla (www.spiegel.de/auto/...6019.html) ki med drugim navaja:
>
> "Für die schlechte Luft sorgen vor allem Diesel mit Euro-5-Motoren, sie stoßen von allen
>
> drei Klassen im realen Verkehr die meisten Stickoxide aus:
>
> 906 Milligramm NOx pro Kilometer stößt ein Euro-5-Diesel im Schnitt aus, der Grenzwert für die Euro-5-Norm liegt eigentlich bei 180 Milligramm.
> Mit 507 Milligramm übertreffen auch moderne Euro-6-Diesel ihren Grenzwert von 80 Milligramm pro Kilometer deutlich, und zwar um 534 Prozent.
> Dieselautos mit der Euro-4-Norm stoßen 674 Milligramm statt der eigentlich vorgesehenen 250 Milligramm pro Kilometer aus...."
>
> Dejanske vrednosti in mejne (= očitno nekakšne priporočene vrednosti, ki jih nihče ne spoštuje) sta dve različni zadevi.
Zanimivo. Torej je EURO 4 diesel "čistejši pri NOx" od EURO 5...in skoraj tako čist kot EURO 6.
PS NIsem šel preverjat zgornje navedbe.
Vse ocene tega sporočila:
Gostje ne morejo pregledovati ocen