10 min
Hrvaški velikan z avtodeli je na zadnjem pohodu prevzel tudi slovenski del Stahlgruberja
30 min
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
30 min
Zakaj je Tito prejel italijansko državno odlikovanje in kaj imata s tem vprašanje meje in gospodarstvo
48 min
Delež eko kmetij večji. Kakšni so drugi kazalniki zelene rasti?
50 min
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
1 ura
Guverner Vasle za Bloomberg: Junijski rez izgleda verjeten, tudi nadaljni, če se uresničijo gospodarske napovedi v praksi
2 uri
Pomoč ali past na cesti? Na to pri avtovlekah pazite, da ne boste plačali preveč
2 uri
Apple bo morda pričel s proizvodnjo iPhonov v Indoneziji
3 ure
Terme Olimia sredi več kot 60-milijonskih naložb
3 ure
Kaj preostane kmetiji, ki zamuja z odplačevanjem posojila
4 ure
Ste pozabili uveljavljati olajšavo za otroke? Še imate čas, večina do 29. aprila
4 ure
Relax: s preoblikovanjem v delniško družbo do še večjega ugleda (Oglas)
4 ure
Vino tedna: Chardonnay erigone 2021, Domaine Vicomte de Noüe-Marinič
5 ur
Natečaj: S kmetije za Vas 2024 (Oglas)
5 ur
Klet Vipava 1894 ima novega enologa
6 ur
Volitve na Hrvaškem: HDZ 61 mandatov, SDP 42 1
10 ur
Prihajajo novi naložbeni skladi: kdo jih bo upravljal in kdo financiral
10 ur
(intervju) Bruno Paing, inštitut CEA-Leti: Z našo napravo je paralizirana oseba spet shodila
16 ur
(Miloš živi trajnostno, 23. del): Zima z električnim avtom, kakšna sta bila poraba in doseg? 2
16 ur
V Bosni bodo izdelovali majhen električni avto 3

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Šef Volkswagna: dizli se bodo vrnili, kmalu…

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

wesko sporočil: 148
[Avto] Tema: Šef Volkswagna: dizli se bodo vrnili, kmalu…
[#2700802] 07.03.18 08:49 · odgovor na: 0513ANITO (#2700726)
Odgovori   +    2
[0513ANITO]
> [wesko]
> Zadnji stavek s podatki, koliko NOx izpuščajo dieselski motorji:
> "Z uvedbo Euro 6 okoljskih predpisov (jeseni 2015) sodobni dizelski motorji izpuščajo največ 80 mikrogramov NOx na kilometer, kar je precej manj NOx kot Euro 5 motorji - meja pri 180 mikrogramih NOx na kilometer)."
>
> nikakor ne gre skupaj z današnjim člankom iz Der Spiegla (www.spiegel.de/auto/...6019.html) ki med drugim navaja:
>
> "Für die schlechte Luft sorgen vor allem Diesel mit Euro-5-Motoren, sie stoßen von allen
>
> drei Klassen im realen Verkehr die meisten Stickoxide aus:
>
> 906 Milligramm NOx pro Kilometer stößt ein Euro-5-Diesel im Schnitt aus, der Grenzwert für die Euro-5-Norm liegt eigentlich bei 180 Milligramm.
> Mit 507 Milligramm übertreffen auch moderne Euro-6-Diesel ihren Grenzwert von 80 Milligramm pro Kilometer deutlich, und zwar um 534 Prozent.
> Dieselautos mit der Euro-4-Norm stoßen 674 Milligramm statt der eigentlich vorgesehenen 250 Milligramm pro Kilometer aus...."
>
> Dejanske vrednosti in mejne (= očitno nekakšne priporočene vrednosti, ki jih nihče ne spoštuje) sta dve različni zadevi.

Zanimivo. Torej je EURO 4 diesel "čistejši pri NOx" od EURO 5...in skoraj tako čist kot EURO 6.

PS NIsem šel preverjat zgornje navedbe.
Tako je... ker pri Euro4 gorivo izgoreva pri nižjih temperaturah...posledično so pri Euro5 zaradi tega povečali izkoristek motorja, a na račun ekologije...Euro6 je pa že toliko naprednejši, da so ta učinek minimizirali.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen