2 min
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
56 min
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
2 uri
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
2 uri
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 2
3 ure
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
3 ure
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
3 ure
Ko se upokoji vodja gradnje
4 ure
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
4 ure
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
5 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
5 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
6 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
6 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
6 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
7 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
7 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
7 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
8 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
8 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek E-mobilnost: zaradi interesov zlorabljajo logiko

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

drugmirko sporočil: 1.301
Zadnja sprememba: drugmirko 06.03.2018 09:57
ne bi se spuščal v čisto vsako prikrojevanje faktov potrebam avtorjevega stališča, bi ga pa vseeno vprašal po par "trivialnostih"... prvo sem v eni drugi temi vprašal že forumaša z nickom ogo:

- kako si predstavlja, da za potrebe polnenja teh miljon in nekaj deset tisoč električnih avtov, ni treba jačati energetskega omrežja? kako bodo stanovalci iz "6. štuka" blokovskega naselja (in vsi njihovi sosedi) tiste svoje "4 ampere nočne rezerve" spravili do svojega avta brez da bi po kvartu nekdo položil "na tisoče ton" dodatnih nizkonapetosnih kablov ter postavil potrebne transformatorje in visokonapetosne daljnovode?

in druga:

- zakaj naj bi Hyundajev iOnic za premikanje porabil pol manj energije, kot jo porabi Renaultov Zoe, če imata pa praktično enako maso in ne bistveno drugačen čelni upor? a Renaultove Zoe vozijo "s konstantno zategnjeno ročno" ali so tudi ostali številski podatki, ki jih je ljubeznivo natrosil v podporo svojih trditev enako kredibilni kot ta dva?

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen