Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 01.03.2018 11:03
"This is an alarm for the traditional automakers such as Mercedes. It says a smaller but smarter brand such as Tesla can beat them at home," said Felipe Munoz, an analyst with market researchers JATO Dynamics.
Zadevo je v svet lansirala evropska sekcija ameriškega portala Automotive News 20. februarja (!),
europe.autonews.com/...-in-europe
Hitro so jo povzeli še drugi, npr. nemški Handelsblatt, ki je v domači nemščini korektno navedel vir,
www.handelsblatt.com...81196.html
ni ga pa navedel v svoji globalni reciklažni enolončnici v angleščini, ki je vsebinsko nenavadno podobna temu članku tukaj.
global.handelsblatt....ope-889862
Kot ugotavljajo v raziskavi Jato je na evropskem trgu luksuznega razreda premijskih vozil v preteklem letu prestol najbolj prodajanega avtomobila zasedel teslin model S.
Če smo natančni, v originalu ne piše, da bi Tesla S spadal v luksuzni razred premijskih vozil (?), ampak samo, da je v Evropi presegel prodajne količine največjih (luksuznih) limuzin nemških premijskih znamk. Je razlika!
European sales of the Model S outstripped German premium brands' range-topping sedans including the Mercedes S class and BMW 7 series.
Tesla S je po dolžini v razredu A6, serije 5 in razreda E. Po ceni je pa Tesla mega luksuz, še posebno za davkoplačevalce in odjemalce električne energije. Nekaj o prodaji in subvencijah po državah:
de.wikipedia.org/wik...ntwicklung
Mercedes je prodal 3 odstotke več oziroma 13.359 razredov S. Prodaja bavarske serije 7 je upadla za 13 odstotkov na 11.735.
Da je Tesla je prodal več avtov, ni nujno povezano z gibanjem prodaje Mercedesa S, BMW 7 ali Audija A8. Treba je gledati življenjski cikel vsakega od teh modelov, ker te krivulje so obstajale ko Tesle še ni bilo. V primerjavi s tremi über Nemci pa je model Tesla S fenomenalen v tem, da bo kmalu minilo 9 let od prve predstavitve in šest let od začetka prodaje. Pri nemških klasikih je to že začetek konca modela.

Navdušenje nad širjenjem inteligentne propagande Tesle je neverjetno. To primerjanje prodaje Tesle S s top šit limuzinami (ameriškimi in potem še nemškimi) so si izmislili v Fremontu za pumpanje investitorjev in kupcev. Da zdaj ta jajca brez razmisleka ponavljajo še poslovni in avtomobilski mediji, je pa res katastrofa. Trg je fluiden v več smeri. Če ima JATO Dynamics kaj vrednega, da se analizira in napiše članek, je to tale objava zgoraj citiranega Felipeja Munoza izpred treh tednov:
www.jato.com/limited...ns-europe/

Aja, Porschejev se piše z veliko, vprašajte lektorice, ime modela pa je Cayenne, poguglajte.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen