Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

0513ANITO sporočil: 10.823
[bc123a]
> [0513ANITO]
> Kar pa se tiče padca napetosti pa tole...
> Za Priključno moč, ki jo plačujem 3x25A lahko obremenim omrežje s 17kW (simetrična obremenitev vseh faz), pa nisem prekoračil nobenega dogovora med mano in elektrodistributerjem, tako da ne OBTOŽUJ. Moje breme, ki je v povprečju na najbolj mrzel mesec tam okoli 3kW špice morda 5 kW je samo max 30% tistega kar plačam.
> Padec napetost na 190V pač ni posledica moje toplotne črpalke, pač pa za EN KURAC nizkonapetostnega omrežja, ki ima trafo iz lata 1978.

Za dinamiko elektroenergetike je trafo iz 1978 prakticno nov. Toliko je star kot jedrska elektrarna... Sploh verjetni ni problem v trafotu, ampak v dimenzioniranju (trafota).

> To z lahkoto dokažem, če ugasnem TČ, ker merilnik napetosti meri napetost tudi takrat, pa stanje ni kaj prida boljše. Napetost je namreč tako nizka pred in po menjavi aluminijastih golih vodnikov z bakrenimi kabli pred cca 3 leti. (le kaj so mislili na Elektro Ljubljana....da se ne bo povečala poraba zaradi vedno več električnih poravnikov in zaradi vedno več Hiš, ki se zidajo).
>
> V distribucisjo omrežje (ne samo v termoelektrarne je treba tudi vlagat denar), zato imamo na vsaki položnici 2 postavki...Priključna moč....in omrežnino. Iz teh dveh virov se mora obnavljati, popravljati in širiti prenosne kapacitere elektrdistribucijskega omrežja...Če se to ne dela gre preprosto za zanemarjanje vlaganj oz. za neracionalno trošenje oz...če hočeš, tudi za KRAJO.
>
> To, da omrežje ni dimenzionirano za 100% obremenitev vseh porabnikov na eni veji so dejstva...Običajno je omrežje res dimenzionirana na bistveno manjšo moč kot je seštevek vseh posameznih priključnih moči. AMPAK Še enkrat...Kupec plača (zakupi) priključno moč, zato mu mora biti na razpolago. Če prihaja do izpadov zaradi preobremenitev omrežja je Elektro dolžan stvar spraviti na ustrezen nivo, da do tega ne pride. Si predstavljaš, kaj bi se zgodilo, če ima podjetje priključno moč 100kW, pri recimo 50kW obremenitvi začnejo pa varovalke ven padat? Kdo tukaj ne izpolnjuje svojih obveznosti...porabnik ali elektro?

Ne zamenjevati gospodinjskega in gospodarskega odjema. Ce rabis 100 kW moci, ti bo elektro to zagotovil v okviru gospodarskega odjema, verjetno pa to ne bo na 400/230V ampak na 20kV in bos kar svoj trafo priklopil. Ampak takrat, ko bo omrezje pod udarom (toplotnih crpalk, klim, ali polnilnic avtomobilov) bos kot gospodarski uporabnik lepo odklopljen - kot gospodinjski pa bos se vedno imel svojih 190 V.

Problem je, da je omrezje dimenzionirano za drugacno strukturo porabe. In redimenzioniranje bi stalo 7 miljard, kot govori sosednji clanek.

Skratka, ni slabo vzdrzevanje, ampak spreminjanje navad. A ko bo vsak drugi hotel priklopiti 20KW polnilnico na omrezje bomo pa na novo ulice razkopavali, ali pa bomo rekli, nehajte s to neumnostjo?
Lej BC...Sploh ne gre za to, da jez nebi vedel, kako se elektroomrežje obnaša pod obremenitvijo in da bi "ignoriral" dejstvo, da je faktor sočasnosti nasproti seštevku vseh moči tamo okoli 1:10.

Ampak te stvari se da z dokaj enostavno metodo reševat...Začne se pa pri meritvah na posameznih odsekih transformatorjev...da se sploh lahko oceni obremenjenost posamezne veje. Ko imaš te podatke hitro lahko ugotoviš, kje so ozka grla in temu ustrezno "ukrepaš". Saj proizvajalci in distributerji elektrike so menda gospodarske družbe, ki imajo za cilj profit....bodo pa ceno vzdignil...da se bo ponudba in povpraševanje izravnalo.

Poraba električne energije nezadržno raste in tega trenda se ne da obrnit. Ne moreš od uporabnika, ki ima priključek 15kW zahtevati, da ne sme obremeniti omražja s 100W (namerno pretiravam). Zato pa pravim, da je treba v omrežje vlagat vseskozi. Očitno gre denar, ki ga plačamo na položnici večinoma v dim (elektrodistribucija prednjači po plačah).

Si pa verjetno že iz mojih ostalih postov skapiral, da poznam nekaj fizike/tehnike, da vem, da bo filanje avtov doma s kaj več ot 2kW katastrofa za omrežje (veliko večja kot za proizvodnjo elektrike).

In še nekaj...človek je predvsem Homo-ekonomikus...in se prilagaja stanju tako, da je za njegov žep najugodneje. Ta trenutek je ugodno ogrevanje s TČ, ker invseticija v TČ ni astromomska, vožnja za Elektroavtomobili pa ima zaenkrat (na našo srečo) precej visok vstopni prag (visoka cena in iomejena uporabnost elektro avtov )

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen