Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Avto, ki bo demokratiziral elektriko na naših cestah

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

drugmirko sporočil: 1.301
[Avto] Tema: Avto, ki bo demokratiziral elektriko na naših cestah
[#2693583] 18.01.18 19:21 · odgovor na: milos9 (#2693533)
Odgovori   +    0
[milos9]
Pa greva DrugMirko, lepo po vrsti
MM: Ne čutim nobene nujnosti PR-ovstva
:) me veseli...
[milos9] Avtov popolnoma nove zasnove skoraj ni več, tu tale leaf ni nkakršn izjema. Vseeno je dodelan do te mere, z ojačitvami, izolacijo, karoserijskimi deli, kabino, baterijo, motorjem.... da ga lahko označimo za nov avto.
ok... pogojno kupim. ampak res pogojno! ker ta avto je približno tako "nov" kot sta bila nova Corsa E leta 2014 in Passat B7 leta 2010... in po tej logiki je enako "nov" tudi "kitajski" C5... tudi njemu so dali drugačne luči, odbijače, haubo, masko, armaturo in celo motorje. ampak začuda, nikomur ni padlo na pamet razglašat ga za "nov model"!
zame je avto nov takrat, ko razen gole in vsaj malo dodelane platforme ter pogonskega sklopa (kar se menja na kakšno desetletje in pol) nima enakih sestavnih delov s prejšnjo genreacijo... karoserijsko in v notranjosti (no, če zanemarimo kakšno stikalo ali ročico)! če pa je med obema osema identintičen, ima identične dimenzije in ima celo iste obloge notranjosti vrat, si pa "mislim svoje"... o avtomobilu in tudi o tistemu, ki to razglaša :(.
[milos9] Ja doseg je mnogo večji, po WLTP je zrasel iz 112 (to je WLTP podatek, 175 je NEDC!!!) na 270 km, kapaciteta baterije pa le iz 24 na 40 kwh. Cena je ostala na ravni prejšnjega, kar je dober, kaj dober, odličen dosežek in dokaz, da gre razvoj v pravo smer.
ok, "pol" vzamem nazaj. ampak samo pol... sem šel prebrat še enkrat in vidim, da mi je v spominu ostala NEDC cifra zapisana v oklepaju... pa vseeno! neke drastične razlike -da bi recimo trditev "dvakrat več baterij, dvakrat daljši doseg" bila kej drastično večje zavajanje od trditve "Nissanov Leaf je nov model" - pa vseeno ni! :P
poleg tega pa... nisem prepričan, da so "baterijski elektirčarji" res pot v pravo smer... vsej taki, kot so danes. si bo treba zmislit kakšen drug tip baterije, z veliko manjšo maso, neprimerno hitrejšim polnenjem in še čim (da cene in ekologije proizvodnje in razgradnje niti ne omenjamo)
[milos9] Jasno je, da je doseg dizlov in bencinarjev daljši, a tudi doseg električarjev se hitro povečuje, mreža polnilnic raste, danes je precej ceneje imeti in lažje uporabljati e-avto kot pred nekaj leti. Ko golfa opremimo s pritiklinami leafa, ta ima serijskih kar nekaj varnostnih pomagal, pridemo blizu te cene.
vrjetno res... ampak enako vrjetno je tudi, da (če zaradi slikovitosti malo pretiravam) na uradno ceno primerljivga avta C segmenta dobimo "Leafovi subvenciji" primerljiv popust... in pol Leaf kljub prijazno subvencionirani ceni ne zgleda več kej posebej "ugodno"... sej se za 26k eur dobi že kar korektno opremljen avto D segmenta.
[milos9] Avto prinaša velik napredek, zato je entuziazem na mestu, pa tudi treznosti je dovolj, saj so opisane tudi napake, ki jih ima, brez olajševalnih okoliščin za novo tehniko.
no, ta očitek je letel predvsem na to, da bi kot profesionalci, dejstvo, da je avto kot ste rekli "dodelan, z ojačitvami, izolacijo, karoserijskimi deli, kabino, baterijo, motorjem", lahko napisali brez slabe vesti... bi mi bralci vsaj vedeli, vam je to jasno. pa tudi trditev o "novem" Nissanu Leafu bi postavilo v drugačno, veliko bolj pravilno luč.
[milos9]Stroška menjave ne poznam. Ni veliko primerov, ko je bilo bateriji potrebno zamenjat. Po šestih letih so te ohranile 85 % kapacitete, kar ni slab podatek glede na črne napovedi, da bodo v tem času popolnoma iztrošene.
heh, kaj pa vem... sej tudi jaz sem imel isto baterijo 8 ali 9 let v stari nokii, moja je jih je pa v tem času "skurla" ene par (in telefonov tudi). pa še takrat je "držala" ene 5 dni... če se sme potegnit analogija, bi lahko rekli, da je mogoče tudi pri avtu to odvisno od načina upor...eee.."zlorabe" :P

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(