Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Zakaj mora Cerar javnemu sektorju reči ne

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[Glavni forum] Tema: Zakaj mora Cerar javnemu sektorju reči ne
[#2692517] 12.01.18 16:41 · odgovor na: anon-137347 (#2692515)
Odgovori   +    4
[MF-288188]
Imam 7 let delovnih izkušenj iz gospodarstva in 24 let iz šolstva.
Sem učitelj-svetnik, učitelj strokovnih modulov v srednji tehniški šoli in povem tole.
Nujno je v šolstvo treba zagotoviti maso denarja, ki bo povečal plače tistim učiteljem garačem, ki z mladimi ustvarjamo, jih pripravljamo na tekmovanja, jih spodbujamo, izdelujemo makete, se stalno izpostavljamo, tekmujemo, motiviramo, smo mentorji raziskovalnih nalog, pripravljamo praktične izvedbe pouka, eksperimentiramo, delamo z dijaki izdelke ... in pripravljamo z znanji za življenje na polno. Že 10 let nisem prejel niti evra spodbude za to, kar sem številnim mladim dal ... in ti odlični rezultati so še kako vidni v dosežkih mladih, ki sem jim bil mentor. Prav za takšna dela ... vodenje dodatnih krožkov na šoli, mentorstva, spremljanje in merjenja znanja, izdelava učnih maket, priprave praktične izvedbe pouka ... skratka spodbujanja ustvarjalnosti je ŠOLSTVO in vsi odgovorni na Ministrstvu....pozabila. Preprosto denarja za to na tehniške šole očitno ne zagotavlja in tako fehtarimo opremo, materiale itd.... IN VI PIŠETE, da ne zagotavljamo delovne sile za gospodarstvo. UKINITE najprej na desetine preveč gimnazij, pa ekonomskih šol, pa številnih družboslovno naravnanih projektov in šol; in pošteno prenovo tehniškega šolstva že podprite in zagotovite za to sredstva, da bomo oblikovali nove prenovljene predmete za ŽIVLJENJE. Vse preveč je klasike .... splošnih predmetov in številnih teoretičnih znanj, kjer učitelji zgolj predavajo in kažejo predstavitve tam pred katedrom.
za domovino s srednjo solo naprej!

saj bi se do neke mere strinjal s tabo, ampak za prakticno vse, kar se trenutno naredi novega in izvirnega na svetovnem trgu je v glavnem potrebno globoko poznavanje teorije, ne pa spretne roke.

to da potem mladina ne zna niti teorije, niti ne oblvada prakse je pa najvecja tragedija slovenskega solstva.

to, da si vecina ljudi predstavlja, da bodo po svetu cez 5 let vozili avtonomni avti, pa kaze kako katastrofalno slabo je poznavanje sodobnih tehnologij pri moderni populaciji.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen