5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
7 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
8 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
8 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
8 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
8 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
9 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
10 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
10 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
11 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
11 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
11 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
11 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
12 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
12 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
13 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
13 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
13 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
14 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Zakaj mora Cerar javnemu sektorju reči ne

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-137347 sporočil: 1
čas vnosa: 12.01.18 16:17
Imam 7 let delovnih izkušenj iz gospodarstva in 24 let iz šolstva.
Sem učitelj-svetnik, učitelj strokovnih modulov v srednji tehniški šoli in povem tole.
Nujno je v šolstvo treba zagotoviti maso denarja, ki bo povečal plače tistim učiteljem garačem, ki z mladimi ustvarjamo, jih pripravljamo na tekmovanja, jih spodbujamo, izdelujemo makete, se stalno izpostavljamo, tekmujemo, motiviramo, smo mentorji raziskovalnih nalog, pripravljamo praktične izvedbe pouka, eksperimentiramo, delamo z dijaki izdelke ... in pripravljamo z znanji za življenje na polno. Že 10 let nisem prejel niti evra spodbude za to, kar sem številnim mladim dal ... in ti odlični rezultati so še kako vidni v dosežkih mladih, ki sem jim bil mentor. Prav za takšna dela ... vodenje dodatnih krožkov na šoli, mentorstva, spremljanje in merjenja znanja, izdelava učnih maket, priprave praktične izvedbe pouka ... skratka spodbujanja ustvarjalnosti je ŠOLSTVO in vsi odgovorni na Ministrstvu....pozabila. Preprosto denarja za to na tehniške šole očitno ne zagotavlja in tako fehtarimo opremo, materiale itd.... IN VI PIŠETE, da ne zagotavljamo delovne sile za gospodarstvo. UKINITE najprej na desetine preveč gimnazij, pa ekonomskih šol, pa številnih družboslovno naravnanih projektov in šol; in pošteno prenovo tehniškega šolstva že podprite in zagotovite za to sredstva, da bomo oblikovali nove prenovljene predmete za ŽIVLJENJE. Vse preveč je klasike .... splošnih predmetov in številnih teoretičnih znanj, kjer učitelji zgolj predavajo in kažejo predstavitve tam pred katedrom. Prava kvaliteta šolstva se meri v izdelkih in storitvah, ki jih potrebuje slovensko gospodarstvo. A to mora regulirat Ministrstvo za šolstvo; Zakaj tega ne uravnava ... mislim da manjka tehniških znanj tudi tam.
Za konec še vprašanje: Koliko časa boste še plačevali učitelje splošnih predmetov v srednjih šolah za 20% več kot učitelje strokovnih modulov, ki z praktični delom modulov, predstavljajo edino REŠITEV za dijake in družbo - podajanje znanj za ŽIVLJENJE - podjetja in gospodarstvo - jasne učne situacije!!!! Res nedopustno. POIVŠAJTE OZ IZENAČITE PLAČE UČITELJEM STROKOVNIH MODULOV vsaj, in NEREJEN BO VELIK PREMIK NA BOLJE za celotno družbo naše SLOVENIJE. In še lažje: SPREMENITE ŽE TA NESMISELEN NORMATIV, da moramo imeti učitelji strokovnih modulov 25h obvezo glede na učitelje splošnih predmetov, ki ga imajo le 20h. Priprav za izvedbo ter odgovornost dela s merilno opremo, laboratorijem, delavnico, orodji, rač vodenimi stroji, materiali, naročanjem, nabavo, pripravo ... pa je bistveno več, kot pripraviti powerpoint predstavitev, za katero se dandanes skriva marsikateri učitelj TEORETIK.
SKlep: Potrebno je zagotoviti denar za pravično dodatno nagrajevanje učiteljev, ki opravljajo na šolah številna dodatno izredno pomembna strokovna dela. O razporeditvi oz naročilu teh dodatnih del pa naj odločajo ravnatelji.
Z najboljšimi željami in iskanje NAJBOLJŠIH rešitev vam želim.
Branko Vrečar

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen