Ko človek bere takšno finančno poročilo in stanje podjetje se
vpraša ali so te navedbe o vrednosti podjtja, katere navaja MES
resnične ali pa gre za blefiranje in psak investitor se bo prej
vprašal ali lahko verjamem tem na Železnicah. Poleti napihujejo
vrednost v jeseni pa že omenjajo razme minuse in nevem kaj še vse.
Sočasno pa po pregledu neto tonskih kilometrov in ceno za en
kilometer prepeljane tone dobimo popolnoma drugačen izračun. Tudi
tukaj nastane problem o verodostojnosti podatkov. Razlika pa da se
podtakne proračunu v različnih postavkah. Zato vidim takšno početje
kot namerno zavajanje, da lahko posamezniki poberejo tisto, kar je
dobro in ostalo porinejo pod državni plašč.
Še bolj nelogično je, da iste lokomotive vozijo malo potniške vlake
in malo tovorne vlake. Me zanima če se na obeh mestih obračunavajo
enaki stroški za prevoženi kilometer. Se ne čudim, če gre vse v
maloro.