Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Kako je Elon Musk poskušal prelisičiti Nemce

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

kzupanc sporočil: 8.101
[Avto] Tema: Kako je Elon Musk poskušal prelisičiti Nemce
[#2688188] 12.12.17 14:05 · odgovor na: gobim (#2688135)
Odgovori   +    1
[gobim]
> [PyotrNovak]
> Precej mocen balon , ce v US proda vec kot VSI luksuzni nemci skupaj. Model 3 bo pojedel se nivo BMW 3.
> Tesla Sold More Model S EVs Than S-Class, 7 Series, and A8 Sedans Put Together
> www.autoevolution.co...18167.html

Tesla dobiva v ZDA več kot 7.000 USD subvencije na avto. Ko bo meja 250.000 avtomobilov dosežena, se bo Teslina izguba, več kot 800 milijonov v 2017 dosedaj in več kot 1,4 milijarde negativnega gotovinskega toka v zadnjem kvartalu ( v predzadnjem pa minus 1,2 milijarde) še povečala. Ko je Danska julija 2017 ukinila subvencije je Teslina prodaja strmoglavila za 93% (skupno pa je prodaja električnih avtomobilov padla iz 0,6 na 0,1% trga). Toliko o konkurenčnosti Tesle (in električnih avtomobilov brez subvencij nasploh).

Mimogrede. zakaj bi delavci, ki si lahko privoščijo večinoma le rabljen avto, plačevali subvencije bogatašem, da si ti kupijo avto za več kot 60.000 evrov? Mimogrede marsikatere države so to mejo, povsem upravičeno postavili pod polovico tega zneska.
Smisel električnih vozil, vsaj od sedaj do tja 2030, je za mestni prevoz oz. na krajše razdalje. Tu naj bi šlo za majhna vozila s šibkimi motorji, majhnimi hitrostmi. Tako za avtomobile kot skuterje in električna kolesa ali tricikle. Cena po moje pod 10k brez subvencij. To sem sam tako predvidel, ne da bi kdo vodil tako politiko. Se mi pa zdi, da bi morlai stremeti k temu. Ne pa neke električne pošasti za izjemne pospeške in velike razdalje. Brez veze še nekaj časa.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen