21 min
Električna (moto)mobilnost pri BMW ima nov, a drag obraz
50 min
GEN-I v novo izdajo zelenih obveznic: kakšni so njegovi finančni načrti 1
1 ura
Mercedes s prenovo razreda G še izboljšal in olajšal terensko vožnjo
1 ura
Odstopil šef T-2 1
2 uri
Tako se dela posel v kmetijstvu (PRO)
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Odškodninska odgovornost bank pri kibernetskih napadih in drugih neodobrenih plačilih
3 ure
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje 3
4 ure
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice 1
5 ur
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
5 ur
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
5 ur
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
5 ur
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
6 ur
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
6 ur
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
6 ur
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
8 ur
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
11 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
11 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
17 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

0513ANITO sporočil: 10.795
[Glavni forum] Tema: Iz Ljubljane do Bruslja v uri in sedmih minutah
[#2683563] 12.11.17 19:13 · odgovor na: (#2683562)
Odgovori   +    3
[alek14]
Samo malce vskočim...

Hyperloop je dobil ime po hipersonični hitrosti (>6000 km/h). Ko so Musku inženirji povedali, da več kot ca. 700 km/h z maglevom ne bo šlo (hiperlup je maglev v cevi s plitkim vakuumom), je moral malce prilagoditi cilje. Proga za meglev stane cca. 20 mio € na kilometer (brez tunelov ali vakuumske cevi). Vakuumske naprave so tudi drag špas. Za to le bodo rabili rootsove 2 stopenjske pumpe, cca. 1 MW/kilometer. Aja pumpe morajo delovat ves čas, ker če jih za trenutek ugasneš pride zrak noter skozi stene (ne skozi špranje) kar skozi material. Recimo, da ne bo tunela izdelal ravno iz pyrex stekla ali pa iz nerjavnega jekla za vakuumske naprave (ta dva materiala bi tesnila), saj bi v tem primeru cev stala 1miljardo €/km.
Se še kdo spomni obljubljenih vakuumskih oken, ki bodo imela dazzling U? Obljubljali so jih že 20 let nazaj. Razen par pilotnih proizvodov ni nič, kjer je vakuum grozno težko ohranjat.
Se pravi 100 km = 100 MW samo za pumpe (ki delajo ves čas), če bo tunel iz plastike in pleha (za recimo 10 mio €/km + črpalne 100 mio €/km. Toliko o energetski in denarni učinkovitosti.
Bodo še naprej avioni pa TGV-ji pa klasični maglevi (teh par progic po par metrov, ki so jih najbogatejši lahko privoščijo).
Potem je tu še varnost – a to ste še pokrili. S pištolo ustreliš v cev in konec vakuuma. Težko celo progo varovat – težko jo naredit neprebojno za ove pare. Teroristi bi se jo lotili.

Tako da, kot pravijo mafijci: "foged aboud it" :-)
Kaj se šele zgodi s pljuči, ko jih iz enega bara spustiš v čisti vakuum. (recimo, da kapsula na hitro spusti nadtlak).

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen