5 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
5 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
5 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
7 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
8 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
8 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
8 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
8 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
9 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
9 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
9 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
10 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
10 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
10 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
11 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
11 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
12 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
12 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
12 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[hocevarb]
> [pobalin]
> Najprej me zanima, če pri teh hidroelektrarnah v izračunu ogličnega efekta upoštevajo vse emisije izgradnje HE - za predelavo in obdelavo desetin ton jekla gre veliko energije, da o stotinah ton porabljenega cementa in peska in zemeljskih delih ne govorim.

Priznam, da se v konkretne kalkulacije nisem poglabljal. Celoviti izračuni seveda obstojajo že dolgo, na primer tu:
en.wikipedia.org/wik...gy_sources
Lep manever. Nisem spraševal, če obstajajo izračuni, ampak če konkretno v tem belektronskem mešetarjenju z eko-ogljičnimi kuponi upoštevajo oz. odštejejo odtis izgradnje HE nekje na drugem koncu sveta. Ker če upoštevajo samo, da nova HE v Čing Pingu brez emisij pridela toliko MWh kot bi jih zdaj zaprta TE v Schmutzstadtu in je zato vse lepo izravnano in eko, je to svinjarija. Če pa mešetarji prištejejo vse Mt ogljika od izgradnje HE in razgradnje TE, pa že bolj pije vodo. Enako je pri avtih, za katere se v proizvodnji porabi toliko energije in toliko svinja, kot v več letih vožnje s tem avtom, predvsem pa neprimerljivo več kot znaša okoljski prihranek med npr. generacijama Euro 3 in Euro 6 (dejanska raba, brez normativnih sleparij).

Pa še nekaj o tej okoljski megli, ki jo pomagate spuščati nad deželo. Pred nekaj leti so EBM z javnim denarjem, žegnom in kolaboracijo SLO + EU faktorjev napolnili protokolarni kongresni center Brdo s silno pompoznim eko simpozijem za režimske aparatčike, eko-okoljske aktiviste in iskalce poslovnih priložnosti. Olinkluziv, brezplačno, z avtobusnim prevozom iz Ljubljane in lepo pogostivijo v času kosila vred. Organizirano zelo dobro, to jim moram priznati.

Tam je področje certificiranega eko-green-oh-ah hotelirstva hvalil nek Irec, ki seveda lepo živi od tovrstnega svetovanja in certificiranja in je prišel na sales-excursion. Na zlobno vprašanje, kakšen smisel ima šteti PVC vrečke in litre vode in grame praška v eko-hotelih, če pa je pravi eko-problem turizma, da danes neznansko število ljudi zaradi neznansko poceni letov potuje vedno več in ostaja vedno manj časa na enem mestu, ob tem pa kuri neznanske količine fosilnih goriv in neznansko svinja ozračje. Na kar je irski eko-mojster mirno pribil, da Ryanair zaposluje veliko ljudi in plačuje davke na Irskem.

Skoraj nič ni eko in skoraj nič ni okoljsko, predvsem je vse eno samo bedno kruhoborstvo in marketing.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen