Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[denac]
> [kzupanc]
> Zakaj bi zapravili 3 milijarde za poglobitev? Pa kdo je tu nor, da sploh piše o tem?

Prej ali slej bo treba železnico poglobiti. Proti koncu 50. let, ko se je pripravljajo podvoze (ali nadvoze) na Dunajski in Celovški, je bila vsa stroka za poglobitev železnice.
Se globoko strinjam, vsi na Financah so bili proti drugemu tiru, ki omogoča nadaljnji razvoj logistike z Luko na čelu, in večkrat sem že apisal, da ravno ta isti nasprotniki razvoja logistike vneto zagovarjajo do 3 miljardno investicijo v poglobitev železnice. Le kakšne nepremičninske računice so v ozadju. Bom rekel samo to, ker se vneto zavzemajo za javno zasebno partnerstvo jih v tej nameri popolnoma podpiram, najdite investitorje in davkoplačevalci bomo rade volje prispevali svoje davke. Toda oprostite, bojim se da je moja denarnica povsem varna!

Umni Kardelj, ki je spravil iz Ljubljane ves javni prevoz na elektriko (tramvaj, trolejbus), je bil proti poglobitvi. Gradilo se je tako, kakor je ukazal "urbanist in gradbeni inženir" ter vseznalec Kardelj. Mesto je ostalo razsekano z železnico in izgubilo pomembne površine nad železnico.
Ne pisat neumnosti in ne žaliti pokojnih, ki nimajo s problematiko nobene povezave. Lahko se EK očita marsikaj, pri odpravi tramvajev in troljebusov pa ni imel NIČ. Pri obeh ukinitvah je šlo samo za to, da so na "tramvaj komandi" ugotovili, da nimajo denarja za investivcije v potrebne nove napajalne postaje. Najprej za tramvaj, kjer se je pojavil tudi problem nivojskega križanja z elektrificirano železnico, nato pa ista storija s troljebusom. Če ni elektrike pač ne morejo voziti. To in nič drugega je bil razlog, poleg tega, da je treba tramvajsko progo plačat, cesta je pa menda zastonj, od boga dana obrina..

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen