Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[kajulci]
>V Nemčiji... Ko gre vlak se sliši piš kot ob močnem dežju, ne pa socialistični ropot.

Torej, kje naj začnem. "Piš" povzročajo potniški vlaki, pa ne zato, ker so v "Nemčiji", pač pa ker so "potniški". Tudi slovenski potniški vlaki se obnašajo enako kot nemški, ne morš da verjameš. Povzročajo pa hrup TOVORNI vlaki, ma tudi če so nemški, po nemških železnicah.
Dejansko ni cisto tako. Elektricna lokomotiva na gladkih lepo polozenih tirih je zelo tiha zadeva v primerjavi z zeleno dizel-elektricno "Reaganko", ki jo slisis na kilometre, ko pospesuje.

In oni stereotipni zvok vlaka, "klak-tak-tm-klak-tak-tm-klak-tak-tm" je dejansko prehajanje koles med tracnicami. Ce so tracnice popolnoma ravne, rega zvoka ni, samo "ssssssssss"

Kaksne so v sloveniji si pa lahko ogledas ce se kdaj peljes z elektricno vlecenim vlakom (da je dovolj hiter) ki vlece one stare vagone s kupeji (obnovljeni ali ne). Vcasih zaradi neravne proge tako sune v pravokotni smeri na voznjo, da komot izgubis ravnotezje, ce stojis. To so velikanske sile, katerih rezultat je hrup in poraba energije.

Ko so direktorji DB testirali prve ICE vlake, so zahtevali da mora biti tako miren da lahko imas kavo v skodelici pred sabo in se nic ne poliva. (rezultat tega je sicer potem bil tisti nesrecni dvojni design koles, ki je povzrocil nesreco pri Eschedeju, ampak to je ze druga zgodba).

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen