5 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
5 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
7 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
8 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
8 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
8 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
8 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
9 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
9 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
9 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
9 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
9 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
10 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
10 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
11 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
12 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
12 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
12 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

KDSKLADI02 sporočil: 124
Slovenska industrija in gospodarstvo imata resen problem. V 10 letih bo večina (50%+) prodanih avtomobilo električnih. Električni avto ima 1/3 (30%+) manj delov kot avto z motorjem z notranjim izgorevanjem (ICE). Naša industrija je močno vezana na ICE, medtem ko zelo malo sodeluje na baterijskem koncu, ki bo eden večjih "stroškov" novega avtomobila. Druga sklop delov, kjer bo delež in s tem vrednost močno rasla je senzorika oz. hardware in vsebina (software oz. content). Pri senzoriki še nekaj delamo, ampak premalo, pri vsebini (t.i. content) smo povsem zunaj. Bojim se, da se bodo dobavne verige precej spremenile in premešale, na škodo nas in nam podobnih držav.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen