Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

drugmirko sporočil: 931
[]
No, stanovalci bodo morali e-polnilnico financirati v svojih parkirnih ali garažnih boksih. Težje je le tam, kjer se parkira na odprtem parkirišču, ampak se da tudi tam to urediti. Le plačati bodo morali tsnovalci, imetniki vozil... to pa je tudi neka ovira... Bo že počasi.

evo... oni dan sem se szi biciklinom -ker, za mestne vožnje je to (ne glede na vreme) idealno vozilo- peljal v štacuno, mimo rajde socialističnih blokov (čitaj; dosti prostora med zgradbami za zelenice in parkirišča) in, glej ga zlomka, zagledam malo bolj "hecno", pod zid bloka parkiran avto in - KABEL, VISEČ SKOZI OKNO v drugem štuku!!! :)) . sem htel slikat, pa mi je ratalo nerodno, ker se je glih, ko sem izvlekel telefon, na oknu pjavil lastnik in nekaj šaril po kablu..
zdej si pa, prosim te lepo, zamisli da ma vsak v tisti rajdi 5-6 nadstropnih blokov svojega "41kWh električarja" in "šmorn kablov" za njihovo polnenje...tudi do tistih, ki morajo parkirat malo dlje od bloka) :)) ;). blago nedpredstavljivo, kenede...

kar se pa tiče tvojega predloga o sofinanciranju polnilnic na parkiriščih... super ideja, priznam, amapak... če začneš samo malo številke "skup metat", hitro prideš do problemov. na primer... en tak "potrlek", kot je Zoe ima baterijo kapacitete 40KWh, Tesla S 90kWh, Tesla 3 75kWh, rajda socialističnih blokov pa ma "100 stanovanj"... ker se omrežja običajno dimenzionirajo najmanj na najslabšo trenutno možnost (čitaj; vsi prazni in polnijo istočasno=ponoči), bi v takem primeru mrećo polnilnic na parkiriščih okrog zelenic med bloki morali dimezionirat -če vzamemo (ker bo več Zoj, kot pa Tesel) povprečno kapaciteto baterij 50kWh- tako, da se v eni noči (dejmo vzet v 10-ih urah, da bo lažje) po njem lahko "pretoči" 5MWh električne energije... ali v vsakem trenutku 500kW... kar seveda ne pomeni samo, da je treba "razkopat zelenico in položit (mestoma precej debele) kable" ampak, da bo treba kam v kvartu tudi napeljat in postavit kakšno novo 500-600kVA transformatorsko postajo ... kar pa ni niti približno ni več prijazno za subvencioniranje. in to kljub temu, da se pogovarjamo o povsem "običajnih" enofaznih priklopih z 20-25A varovalko, ki bi teoretično v 10-ih urah zmogli napolnit vse te "50kWh" baterije. torej, da niti ne razmišljamo o tem, če bi se vsak 10. odločil svoj parkplac opremit s hitro, 120A/400V ponilnico...

evo... in to samo v eni, ne pretirano veliki socialistični soseski treh/štirih blokov, s to srečo, da sploh majo plac za parkirišča in eventuelne polnilnice... :)). zdej pa to "pomnoži" najprej na vsa blokovska naselja po Ljubljani, Mariboru, Kopru in Celju, pol pa še na preostalo državo... mislim, da tudi, če pri dimenzioniranju omrežij takih polnilnic vzameš zelo nizke "faktorje istočasnosti" (za "praznost" baterij in priklopa porabnikov), cela stvar niti približno ni ne poceni, ne enostavna! tudi če predpostavimo, da imamo dovolj elektrarn za masovni prehod na EV... bi blo po moje skorajda lažje klasične pumpe opremit z polninicami za vodik in elektriko delat direkt v avtu...

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen