Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 26.242
Zadnja sprememba: najobj 17.08.2017 15:34
... Ko te številke izkusiš v praksi, ti vzame sapo. ...

... OK, ob vseh silnih omejitvah hitrosti na cestah bi bilo fajn, če bi Miloš še napisal, kje lahko v praksi preizkusiš 6,6 litra prostornine, 12 valjev, dva turbopolnilnika, 448 kilovatov (610 konjskih moči) in 800 newtonmetrov navora pri 1.500 do pet tisoč vrtljajev v minuti ... khmm, ker ne verjamem, da najbogatejši zemljani plačajo za avto več kot četrt milijona evrov in jih potem razen redkih vzdrževalcev na avtomobilskih dirkališčih v njem noben ne vidi, ker ga "do daske" v praksi nikjer drugje ne morejo preizkusit ... evo, in kot je že bacco979 tukaj zgoraj napisal, da kupci takšnega avtomobila običajno ne vozijo sami, ampak jih v njem vozijo drugi, sploh ne razumem, komu kurcu na čast - razen preseravanju najbogatejših zemljanov - je namenjeno 6,6 litra prostornine, 12 valjev, dva turbopolnilnika, 448 kilovatov (610 konjskih moči) in 800 newtonmetrov navora pri 1.500 do pet tisoč vrtljajev v minuti ...

P.S.: BMW M760Li xDrive dolgoročno ni obsojen na propad zaradi električnih avtomobilov ali kakšnih samovozečih sanjarij, ampak je dolgoročno obsojen na propad, ker se za najbogatejše zemljane ne spodobi, da bi dolgo imeli isti avtomobil, kdo drug pa si BMW M760Li xDrive ne more privoščit ...

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen