2 uri
Najbolj brani članki danes
3 ure
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
4 ure
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
5 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
5 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
5 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
6 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
6 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
7 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
7 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
8 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
8 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
9 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
9 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
9 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
10 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
10 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
10 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
10 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
11 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sopranos sporočil: 11.404
[darko32]
Takšno organiziranje v globalnem transportu je edina rešitev za turizem in potovanja. Žal v Sloveniji je del države popolnoma paraliziranz javnim prevozom. Če bi se vklučili prevozniki v te projekte bi vsak operater vsaj en mednarodni linijski prevoz vključil v domači javni prevoz bi vsi imeli korist. Žal pa imamo samo ozke interese posameznikov in slika je vidna na vsakem koraku. Avtobusi velikorat vozijo napol prazni, ker je vozni red ob neugodnih časih.
Težko je imeti organiziran javni prevoz, če pa imaš večino naselij, ki imajo do 5.000 prebivalcev. Treba je racionalizirati resurse. Kar pomeni selitev prebivalstva v mesta. Prav tako je potrebno okoli teh mest organizirati poslovne cone.

Mi imamo pa tako, da je vse razpršeno. Poslovne cone na podeželju. Javne ustanove/zavodi razpršeni po celi Sloveniji itd.

Še najbolj enostavno bi bilo narediti nekakšen sistem za Ljubljano z okolico, pa potem na to navezati še Domžale, Kamnik, Kranj, Škofja Loko, Vrhniko ter kraje vmes. V nekal letih bi se tako lahko povezalo kakšen milijon Slovencev. To pa bi bil lahko že kar super sistem, ki bi imel potrebno ekonomijo obsega.

No, saj do tega bo prišlo ne glede na to, kako se upiramo. Ker počasi bodo začele banke, pošta, trgovine še bolj racionalizirati svoje poslovanje. Če bo prišlo do vsaj malenkostne racionalizacije s strani države, se bo pa to sploh hitro zgodilo. Samo če bo to potekalo stihijsko, potem je jasno, da bo edini kraj, ki bo profitiral Ljubljan, ker se bo vse preselilo tja.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen