Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-204390 sporočil: 13.528
Zadnja sprememba: anon-204390 02.03.2017 14:41
Pred časom sem odkril preprosto metodo za upravljanje časa, ki jo je pred več kot sto leti iznašel Ivy Lee, ameriški strokovnjak za povečanje produktivnosti. Zgodba o tem, kako je metoda nastala, je že ponarodela. Takratni veliki proizvajalec jekla Charles Schwab je iskal metode za povečanje lastne in ekipne produktivnosti. Lee mu je svetoval, naj vsak večer oblikuje seznam šestih najpomembnejših opravkov in nalog za naslednji dan ter nato seznam preoblikuje glede na pomembnost opravil.
»Naslednji dan tako začnite izpolnjevati prvo točko, ki jo morate nujno končati, preden se lahko pomaknete na naslednjo,« je govoril Lee. Če zmanjka časa za vseh šest, pa je opravila, ki ostanejo, treba uvrstiti na prva mesta seznama za naslednji dan.
Teorija, ki je nastala pred sto leti, ko še ni bilo toliko distraktorjev. Danes so problem predvsem nenapovedane naloge, urgence in cel kup ostalih motilcev zastavljenega dnevnega reda. Delamo več in delamo manj efektivno (tako opevani multitasking po nekaterih ocenah zmanjša efektivnost celo do 50%).

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen