5 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
5 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
7 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
8 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
8 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
8 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
8 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
9 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
9 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
9 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
9 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
9 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
10 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
10 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
11 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
12 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
12 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
12 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 12.10.2016 12:51
[milos9]
glede TCO mi je vse jasno, mislim pa da smo zajeli vse glavne stroške.
Naj to razumem, da je po vašem letni strošek olja večji (bolj glaven) kot strošek registracije, cestnine in zavarovanja? :o
Imate skupaj z uvozniki mogoče problem v tem, da je najbrž zavarovalna premija za 18,5 k€ drag avto (brez baterije) nekaj višja kot za 12 k€ poceni avto? Ali najemnina baterije vključuje tudi kasko zavarovanje oz. se lastniku lahko zgodi, da mora potem, ko je po lastni krivdi iz svojega Zoe naredil totalko, Renaultu plačati baterijo, ker pač ni imel kaska?
Glede servisov pa je takšna specifikacija servisov, pri e-golfu bo najbrž treba gledati le kilometre, ne leta. Pri dizelskemu je distributer navedel le kilometre, če pride prej leto naokoli, pa velja tisto. Dali smo skupni imenovalec, tokrat kilometre.
Če je to razlaga, sem jaz papež. Če je izmikanje, je pa kar preveč prozorno. Sicer pa novinar dobi takšne odgovore/podatke, kakršna vprašanja postavi. Za dobre odgovore se je pač treba malo bolj potruditi.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen