Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

drugmirko sporočil: 1.301
Zadnja sprememba: drugmirko 07.10.2016 16:56
[jani1974]
Če se proizvodna cena avta zmanjša za 700 EUR, koliko se zmanjša zaslužek koncesionarja?
zakaj bi se zmanjšal zaslužek koncesionarja? oni so "vmesni kupec", ki od njih kupuje avtmobile in jih prodaja nam, "končnim kupcem"... "kupec" so pa še zmeraj. in nekako dvomim, da bi se zaradi eventuelno nižje proizvodne cene, znižale tudi cene za koncesionarje ali za nas, končne kupce. saj se že nekaj let na vse kriplje trudijo, da bi se znebili renomeja "discount" znamke, ki so si ga pridobili v letih med 1990 in 2005 s "super akcija, samo do konca tedna" prodajno metodo! kar seveda pomeni, da zadnje čase zelo neradi nižajo cene, v bodoče pa so itak javno objavili, da jih (najraje) ne bi več... ;).

če bo kdo "zaslužil", bo to PSA... pa tudi to dvomim, da jim bo uspelo. trenutno imajo velikansko (world-wide) zmedo pri platformah (novi modeli na starih), zamude z uvedbo nove CMP (sub C segment; razlog, vpletanje kitajskega solastnika) in malo proizvodnih zmogljivosti na moderni EMP2 platformi, na kateri naj bi delali vse nad B segmentom (razlog, gromozanska zguba v prejšnjih letih)...

torej, v bližnji prihodnosti jih čakajo predvsem velike investicije v posodobitev proizvodnje in lansiranje novih modelov na novi tehnologiji... šele po tem pa... mogoče tudi 700 eur nižji stroški na proizvedeno vozilo!
ni vrag, da bi ta "prihranek" krvavo rabli... za rezervo v eventuelnih "cenovnih vojnah" ali pa za pokrivanje stroškov, ki jih čakajo z zamenjavo generacije platform.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen