5 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
5 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
8 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
8 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
8 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
8 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
8 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
9 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
10 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
10 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
10 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
10 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
10 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
11 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
11 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
12 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
12 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
12 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[1357]
Tako kot je v industriji organizirana dostava "just in time". Pojdi si pogledat kako imajo organizirano logistiko v Revozu naprimer.
Zakja misliš da se danes elektronsko transporti spremljao skozi vso pot transportiranja? Ravno zaradi optimiziranja vseh členov v transportni verigi od dobavitelja pa do končnega naslovnika transportiranega blaga. Njavečji strošek je da transportirano blago nekje v transportni verigi stoji brez kakaršnega koli razloga/ koristi in zaradi tega se delajo tehnološke prenove v logističnem poslovanju da tranportirano blago čim hitreje ali pa če je le mogoče brez kakršnega koli ustavljanja in s čim manj stroški pride od dobavitelja do naročnika.
Pozabil si samo na eno malenkost, v luki se raztovori 3.000 TEU v 24 urah, potrebuješ torej skoraj 3.000 kamionov in ti ki si dober logist daj organiziraj, da bo točno določen kamion vsakih 30sekund na točno določenem mestu, ne da bi imel en zeeelooo velik parking. To sem te vprašal. Ampak ko boš ti poslal iz ene ladje 3.000 kamionov iz Kopra in iz druge (recimo razsuti tovori) 10.000 kamionov v 24 urah (luka namreč plača visoke penale za prepočasno raztovarjanje) me prav zanima kako bo potekal tvoj zveličavni ”just in time” koncept. In ne pozabi, tvoji kamioni moraj tudi pripeljati podobno število kontejnerjev. In sedaj se pa cesta zapre za samo kakšno uro zaradi nesreče...... O posledicah na tvoj koncept pa raje ne razmišljam. Pa še to mi zaupaj, kako pa ti sortiraš na AC kamione, da bodo v luko prihajali na 30s v točno določenem vrstnem redu?
Pa še en primer, vsak teden gre iz Kopra v Žilino na Slovaškem 5-6 vlakov za tovarno KIA. To je okrog 300 TEU. In ne mi reč, da vsak dan ladja pripelje po voznem redu 50 kontejnerjev za Žilino. In tu se tvoj koncept ”just in time” podre. Ti, ki si zagovornik firektnega pretovarjanja, bi recimo vsaka 2 tedna (recimo da ladja pripelje vsaka dva tedna) v osmih urah naložil 600 kamionov, naslednjih 13 dni bi pa gledal v luft..... Nekaj je poslušati teorijo in je ne preveč razumet, drugo so pa transportna dejstva z vsemi omejitvami. In pri ceni prevoza se išče minimum ob upoštevanju REALNIH predpostavk, tudi take, da bodo enkrat na zimo ceste zaprte za nekaj dni, kar je povsem realna predpostavka v alpskem svetu. Seveda veleumni pol-logistiki za zastoj in razsulo svojega koncepta potem obtožujejo cestarje..... in ne svojih z naravo skreganih predpostavk.....

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(