6 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
6 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
7 ur
Najbolj brani članki danes
8 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
9 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
9 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
9 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
9 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
9 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
10 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
11 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
11 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
11 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
11 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
11 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
12 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
13 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
13 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
13 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
13 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-128631 sporočil: 2.624
Hvala za dopolnjeno poglobljeno podajo bolj točnih podatkov. Če gledava nekega izvoznika je njemu najcenejše, da dostavi na eno mesto čimveč tovora in to čim bližje osrednjemu trgu. Tako je sedaj paradoks, ki ga ti navajaš, da je trojni problem pri vožnji tovorov na tako veliki ladji, saj morajo že pri nakladanju paziti in soltirati tovor, da ga lahko puščajo po več lukah. Posledično pa takse podražijo prevoz in imamo nerentabilno gospodarstvo. Glede vlakov pa naslednje: Kolikor gremo na net in preštejemo kontejnerje na vlakih po svetu vidimo, da je pri nas omejitev in izredno malo je vlakov v SLO, da pripeljejo več kot 50 kontejnerjev na enkrat. Če gledamo članek, k iso ga objavile FINANCE pred nekaj časa vidimo, da se glavni izvoznik zanima za izgradnjo drugega tira in sočasno bi še povečal dostop večjih ladij v KOPER, kar bi bila korist za vse v verigi. Žal pa klika v KOPRU temu nasprotuje, ker bi potem izgubili del zaslužka barabini za svoj žep.
Zato podpiram odstavitev vseh v Kopru in pošiljanje specialcev v LUKO.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen