37 min
Ko se upokoji vodja gradnje
1 ura
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier 2
2 uri
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
2 uri
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
2 uri
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
3 ure
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
3 ure
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
3 ure
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
4 ure
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
4 ure
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
4 ure
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
5 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
5 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
5 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
5 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
5 ur
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
6 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti
8 ur
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
8 ur
Sedež združene NKBM in SKB bo v Ljubljani; Se bo izpraznila še ena velika bančna stavba v prestolnici? 1
8 ur
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu? (Oglas)

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 21.04.2016 15:25
[NemirniTujec]
Komur ni vsec Mercator, lahko gre v Tus. Spar. Lidl. Hofer. Leclerc. Celo v Kalcek!!!
Kaj, če večino njih oskrbuje en sam grosist?
Na pobalinovem linku je obrazlozeno, da tudi mednarodno trgovino fura pet velikanov, in potem se kup drobizkov. Ce Mercator ne mara Rastoderja, lahko gre do koga drugega.
Če (bi) svetovno trgovino fura(lo) pet mega velikih, si zagotovo tako konkurirajo, da bi en Mercator z zamenjavo dosegel eno figo. Kasneje sem opozoril, da so podatki o prevladi petih velikanov menda že zastareli in je njihov delež padel pod polovico. V tej tranziciji se je najbrž znašel tudi Rastoder. Če ima ta zaradi nekih okoliščin prevlado na nekem območju, je lahko iskanje alternativ (pre)drago.
Imamo tudi cel kontinent drzav proizvajalk, z maso majhnih in tudi velikanskih proizvajalcev.
Ni problem proizvodnja, ampak pot do kupcev. Ta daje moč.
Samo mene pustite pri miru, ko grem po tisto banano, ki ima na polici najboljso kombinacijo med kakovostjo in ceno.
He, he, kot da imaš pri nas ponudbo najmanj treh vrst banan, da lahko izbereš "najboljšo kombinacijo med kakovostjo in ceno".
PROBLEM kumbayaa iniciativ so zakoni velikih stevil. Ko megatrader najame samo zase deset ladij za celo leto, dobi cisto druge stroske prevoza, kot pa Kumbayaa iniciativa, ki bi prepeljala dva kontejnerja na teden.
Ja, problem teh iniciativ je, da hočejo z vzporednimi predmodernimi modeli "konkurirati" prevladujočim pridelovalcem in trgovcem. Namesto takega sizifovanja bi jih morali politično, sindikalno, potrošniško-interesno prisiliti v bolj pravično plačevanje. Sistem, ki je preveč nagnjen v eno smer, je treba uravnotežiti s checks and balances.

To bo pa bolj težko, dokler bo znaten del lokalnih kumbayistov v konfliktu interesov. Dokler z deklarativnim bojem za pravično plačilo plantažnih in luških delavcev na drugem koncu sveta (+ 1-5% MPC) v veliko večjem deležu branijo svoje in svojih prijateljev poslovne modele pravičnih trgovinic (+ 100% MPC), je senca suma, ki jih prekriva, čisto predolga.
Zato Kumbayaa banane na koncu stanejo precej vec, nesorazmerno vec kot pa je urna postavka delavca na plantazi. In tako mora biti. Kumbayaa kupci lahko mirno spite tudi ob zavedanju, da prav noben udelezenec v verigi ni bil tako zelo izkoriscen. Delal je sicer prav tako, ampak ker je operiral z manjsimi stevilkami, je kapitalist od njega imel manj haska. Viva la revolucion!
Tole sicer zbada moje levo srce, ampak je duhovito in dovolj faktično, da se lahko samo grenko nasmehnem. :-)
Ker je cela EU nekoliko Kumbayaa, obenem pa so razni mrhovinarji ugotovili, da se lahko pripnejo na tuj denar pod krinko Kumbayaa dusebriznistva, je v EU vecina stvari drazjih kot v USA, ceprav so place nizje.
Ja, ZDA nizkih davkov, velikih deficitov, neznanskih stroškov za zdravstvo in višje šolstvo ter silne vojaške mašinerije so naša svetla bodočnost. Če je kdo menil drugače, so ga nekoč ciljno in kolateralno znapalmirali, zadnje čase pa ciljno in kolateralno zdronirajo.
Tole sem brezplačno dobil od kolega s foruma in prav tako brezplačno dam naprej:
www.theatlantic.com/...ource=SFFB
tole bananjerstvo je poceni pranje mozga. Resnicna sprememba bi bila, ce bi Evropski potrosnik zahteval eticno nafto, eticen aluminij, eticno pridobljeno zelezovo rudo, eticne BMW-je, Eticne Michelin gume, Eticni tobak v cigaretih, eticen Rum, Eticen cuba-libre, Eticen trsni sladkor (hm, saj to pa morda imamo), eticen cement...
Na koncu bomo tako eticni, da bomo mi delali grozdje na plantazah, juznoamericani bodo kupovali nase vino in se sprasevali "huh, a sem dovolj placal za to flaso Ritoznojcana, ali tam nek Slovenec po imenu Safet Rahmani mora delati za cloveka nevredne dohodke???
Bingo. Ko točijo solze nad južnoameriškim trpljenjem, se ne vprašajo, kdo in po čem pobira jagode, jabolka, krompir, paradižnik ipd. v njihovi bližnji soseščini. Ipd. itn.
Tale dušebrižnost je samo en poslovni model, ki je čisto legitimen, moti samo to, da dobiva neproporcionalno veliko medijskega prostora. Pa je tudi to logično, ker mediji rabijo take na tričetrt napisane zgodbice o silnem trpljenju in neskončni dobrosrčnosti.
Evo, kakšna svetovljanska dobrosrčnost se ponuja v internetni trgovini zadruge Buna iz Pragerskega - eksotična kava in eksotično karitejevo maslo po vnebovpijočih cenah: www.buna.si/trgovina.html

He, he, imajo tudi projekte pravičnosti: www.buna.si/potovanj...mbijo.html
Dekadencnost zahodnih gospodinj, ki imajo meaningless sluzbo in prevec casa, resnicno dosega vrhunce. Ta pogrosni "eticni" marketing je simptom razkroja, ki smo mu prica ob teh nenaravnih vrednotah.
Oziroma je to način, kako se nekateri borijo za preživetje. Tudi vsestransko ponujanje religij in ideologij je za mnoge navaden poklic oz. poslovni model.

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(