Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sopranos sporočil: 11.404
[Mleben]
Slovencem je pomembno, da malo kuri in je pri tem po možnosti poceni, da pri tem onesnažuje okolje pa ni pomembno. Samo to jih rešuje.
Niti ni problem, da bo z majhnimi popravki stvar odpravljena. Pa čeprev dvomim, ker bi sicer to naredili že takoj, prvi opravljeni testi v ZDA ne kažejo na pomembno izboljšanje. Pomembno je, da so zavestno lagali in to priznali. Da torej stvar ni imela lastnosti, ki je bila ob prodaji obljubljena. In tu je naš zastopnik zakonsko odgovoren. ZVPOT pravi, da se kupec odloči, katero od 4 možnosti reševanja bo izbral, ne prodajalec.
A kot rečeno, Slovencem je važno, da je poceni/malo pokuri. Zato kar sami pomagajo ublažiti padec prodaje in ugleda. Celo toliko, da nima prodajalec nobenega problema ohranjati cene.
Torej? Še naprej nam bodo mazali oči z zlaganimi podatki porabe, zračnega upora, programov v elektroniki in tako dalje. Pa mislim, da to velja več ali manj za celo industrijo, samo da ostali javno ne priznajo. Saj niso neumni kot VW.
Ja, glede tega smo Slovenci res čudni. Jaz sedaj že iz principa ne bi kupil VW, ker ni pokazal nekega obžalovanja z nekimi konkretnimi ukrepi (dejanska odprava napake ali pa popust za nova vozila itd.). Naj da vsaj popust, če je že zajebal zadevo. Pri nas pa posel kot običajno. Lepo glavo v pesek in kot, da se ni nič zgodilo. In to oboji, kupci in prodajalci.

Sploh pa jaz ne vem kako so si v VW predstavljali, da bodo postali največji na svetu, če pa imajo zaposlenih še enkrat več ljudi kot Toyota? Namesto, da bi se lotili racionalizacije so se raje zatekli k goljufiji. In si s tem nakopali večje stroške kot pa je bil prihranek.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen