Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Slovenski trgovec Volkswagna: ''nekaj preplaha, a nobene škode''
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2554404] 07.10.15 12:42 · odgovor na: (# 2554386)
[Glock]Če je podatek glede izpustov NOx relevanten pri izdaji homologacije, je gotovo možnost da bo sedaj ta homologacija nična/preklicana. Morda bo kak pravnik vedel kaj podrobneje?
Kot kaže, je večina v zadnjih letih registriranih vozil s TDI motorji brez ustreznih homologacij. A je vozilo brez ustrezne homologacije sploh dovoljeno registrirati oz. mu obnoviti registracijo?
Ali bodo na tehničnih pregledih pozorni na vozila s spornimi TDI motorji in preverili, ali so bili opravljeni ustrezni posegi s strani pooblaščenih serviserjev?To bodo še komedije, ker menda trenutno še VW sam (kao) ne ve, kateri motorji so podvrženi temu problemu....
Za večino vozil s TDI-ji je bil plačan prenizek DMVJa in ne. Pazi, pri obračunu DMV se pri določanju stopnje uporablja kriterij izpusta CO2, ne NOx.
VW pa je s tem svojim tweakom (na račun preseženih izpustov NOx) dosegel med drugim ravno nizko porabo in s tem avtomatično nižje CO2 izpuste.
Torej je možno da številke o CO2 izpustih celo štimajo - zaenkrat. Po popravku programa, z namenom znižanja NOx, pa bo zrasla tudi poraba in CO2 izpusti.
Tako da teoretično se lahko zgodi, da boš moral peljati svoj avto na preprogramiranje (rezultat: slabše performanse ter višja poraba goriva in višji CO2 izpusti), potem pa ti bo FURS poslal za plačat še ustrezen poračun-razliko za višji znesek DMV (na to pa še dodatno 22% DDV, hehe)....
Matr sem vesel da ni pri hiši nobenega TDI...
Vse ocene tega sporočila:
Gostje ne morejo pregledovati ocen